Måste bara berätta om vår händelse idag!
Är hemkommen från skåne nu, allt höll på att gå åt skogen idag! Min m2bs byxor som han ska hyra var 4,5cm för korta!
Såg inte klokt ut!!!
Och hans skjorta som är måttbeställd efter honom var för kort i ärmarna. Den ska ju synas under kavaj ärmen men den syntes inte, hur mycket vi än drog i den! Vi höll på att bli tokiga! Och det är minst 1 månads lev. tid på en sådan skjorta.
Så då föreslog de i butiken att de skulle sy dit nya ärmar istället, och det funkar ju! Bara att det tar oss 2,5h att åka till den butiken och det har vi inte tid med igen.
Så då skulle de fixa till både byxorna och skjortan och skicka det med post istället för de hann inte göra klart dem idag.
Så att vi skulle få dem på fredag.. Men fasen posten kan man ju inte alltid lita på! Byxorna har de nu lagt upp så att vi fick med oss dem hem. Och jag vägrade att tro att skjortan skulle dyka upp, det skulle ju bli panik om den inte kom! Så nu har vi fått låna med oss en nästan likadan. Och min m2bs morfar som bor i skåne får åka och hämta skjortan på fredag. Sen kommer han på lördag, men det är inte säkert att han hinner i tid till fotograferingen. Men då från nicke ha den andra skjortan då och byta till vigseln.
SUCK! Sådant knöl!!! Det blev en lång story, men var tvungen att få prata av mig
Har hämtat ringarna idag oxå, bilder finns i galleriet
Nu ska jag åka och hämta våra festprogram så att vi kan sätta ihop dem ikväll!