Inlägg från: fru Bruhn |Visa alla inlägg
  • fru Bruhn

Dalabrudar 2008, del 4

Nu ska ju jag inte gifta mig i Falun el. Borlänge utan i Furudal, men jag kommer at hanla blommor och göra corsager och buketter själv. Där jag bor finns ju inte så stora blomsteraffärer men i Falun finns ju Plantagen bla om du ska pyssla själv med buketten.

• fru Bruhn

Jag har själv arbetat på herrgården. Det har blivit så himla fint där. De nya ägerna visade mig runt, och jisses så snyggt det är. Trevliga ägare oxå. Lycka till!!

BlendaSigne skrev 2008-06-06 19:50:00 följande:
    Oj vad många det var här :)Jag och min framtida man sitter o funderar på att gifta oss på Furudals Herrgård (ej bruket som jag tror ligger vid sidanom och har större lokaler etc för större bröllop) då vi "bara" är 15 gäster på vårat bröllop. Vi kommer isf hålla till i herrgården med fest samt övernattning etc. Är det någon som har erfarenhet av Furudals herrgård?... Lite nyfiken på stället. Har fått ett superbra intryck av ägaren men vill höra andras reaktioner och synpunkter. /Tackar :)
  • fru Bruhn

Lindas klippotek eller Strået i Rättvik. Men skynda att boka för dom brukar ha fullt. Lycka till!!!

PennyLane2009 skrev 2008-07-20 13:28:05 följande:
    Är det någon som har tips på bra frisörer/hårstylister i Leksandsområdet? Vi ska gifta oss i Tällberg/Rättvik. Tack på förhand!
Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 4