Inlägg från: BlendaSigne |Visa alla inlägg
  • BlendaSigne

Dalabrudar 2008, del 4

Oj vad många det var här :)
    Jag och min framtida man sitter o funderar på att gifta oss på Furudals Herrgård (ej bruket som jag tror ligger vid sidanom och har större lokaler etc för större bröllop) då vi "bara" är 15 gäster på vårat bröllop. Vi kommer isf hålla till i herrgården med fest samt övernattning etc.

Är det någon som har erfarenhet av Furudals herrgård?... Lite nyfiken på stället. Har fått ett superbra intryck av ägaren men vill höra andras reaktioner och synpunkter.

/Tackar :)

• BlendaSigne

Fru Bruhn,
    Tackar för infon. Ja, de känns som vi fått jättebra intryck av de nya ägarna. Jag hoppas så mkt att det ska kännas lika bra när vi besöker dem. :)
    Känns bra när folk har gott intryck iaf.
    Många lycka till och tack!
    M

• BlendaSigne

Någon som har tips / erfarenheter av någon vf i Dalarna / Orsa?
    (Bröllop i Furudal i dec)
    Tackar

• BlendaSigne

I DO!!! :S... Jag platsar nästan i programmet ... haha...

• BlendaSigne

Tjena alla dal-brudar

Fråga: Är det någon som har erfarenhet eller hört något om vf Sören Krantz i Dalarna. Blev rekommenderad att höra av mig till honom ang vf men tänkte höra här om någon har några erfarenheter?...

Tackar för svar

• BlendaSigne

Någon som kan rekommendera någon "solist" i Orsa / Rättviksområdet. Vi vet inte riktigt vad vi vill ha för musik etc, men nånstans måste man ju börja? Inget advanced, letar efter nån som kan sjunga några låtar el spela nåt instrument av nåt slag... Om det är nåns kusin el kompis så tar jag gärna sådana förslag också :)

• BlendaSigne

Ok, tack. Bra tips

asaonthehill skrev 2008-08-11 10:03:40 följande:
    BlendaSigne; Ring Hellzephyrs musikaffär i Orsa 0250-43135, de vet säkert nån`!
Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 4