Inlägg från: asaonthehill |Visa alla inlägg
  • asaonthehill

Dalabrudar 2008, del 4

smart drag... då ses vi här!

Måste bara konstatera att det här med att bjuda in några fler än vad man räknar med ska komma, endel återbud blir det ju alltid, är ett vågspel. Vi har just passerat 100 som tackat ja, och vi bjöd 115... Räknar med 100 i budgeten, bordsplaceringen, övernattningen m.m. Hade osa första maj, men fick ändå in några svar nu i veckan, att det ska vara så svårt att svara i tid? Detta kommer att bli en dunderfest- läääängtaaaaar!

• asaonthehill

hej, alla kullor! Helena1978; Fin klänning-har du beställt den på nätet, eller provat ut i butik? Själv ska jag snart på första provningen hos min sömmerska- spännande.... Jag har för mig att det tidigare finns några uppgifter om konditorer i ditt område, men tråden är ju lite lång att läsa tillbaka... Hoppas någon nappar och kan upplysa dig nu, så slipper du leta igenom alla inlägg.

• asaonthehill

Ja, grattis Minmy! Skriv gärna och berätta hur det gick på er stora dag!
    BlendaSigne; Vi ska gifta oss på Bruket i augusti och det enda jag kan råda er till är väl att vara ute och boka ert datum i god tid, eftersom Herrgårdens rum ju brukar hyras ut till alla bröllop, stort som litet- det är ju där som tex bröllopssviten finns. Men det beror ju på om ni tänker gifta er under sommaren- då är det ju högtryck varenda helg.
    Själv har jag bara fått ett bra intryck av ägarna.

• asaonthehill

Åhh, jag blir knäpp! Hittar ingen som kan spela på festen! Vi gifter oss i Furudal i augusti, någon som kan rekomendera underhållning; band, trubadurer...

• asaonthehill

Tack, har varit där och sniffat redan...

• asaonthehill

nu har man blivit hippad...mycket roligt hade vi!Så nu är det inte långt kvar! Det känns som omöjligt att hinna klart med allt, men det måste ju bara gå!

• asaonthehill

cesse; det blir Woodpjuks från Mora som spelar, lite dansstuk i början och sen röj när gamlingarna gått till sängs!

• asaonthehill

BlendaSigne; Ring Hellzephyrs musikaffär i Orsa 0250-43135, de vet säkert nån`!

Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 4