• Zozo

Behöver hjälp!!!

Sen är det saa himla lätt att nagon VERKAR vara perfekt innan man känner dennes alla goda OCH daliga sidor... kille eller tjej. Det handlar inte bara om en tillfâllig "fling"? Det KAN faktiskt hända även om man älskar sin partner; Grejen är att känna efter och sedan bestämma sig för om det verkligen är värt det eller om man inte egentligen vill vara precis dâr man är?!

• Zozo

Man KAN ju njuta av att vara i nagon annans sällskap utan att det inverkar pa ett förhallande.; Jag har flera manliga vanner som star mig väldigt nära.. Fragan är ju mest - är det MER än sa?

• Zozo

Du kan ju inte göra mycket mer än att känna efter. Fundera pa hur det skulle kännas om din blivande kom och gjorde slut? Hur skulle du känna dig då? Lättad? Gör slut! Otröstlig? Fundera vidare..
    Vad är det som gör den andre lockande som nagot ANNAT än en nära vän? Kan du tänka leva graa mandagar med honom? Dagar när han INTE talar med dig om det du tycker är intressant utan bara dravlar om och om igen om ngt problem pa jobbet? när han strör smotsiga strumpor runt lägenheten och inte plockar upp dem?
    Ställ inte de här bada männen mot varandra. Du har ocksa tredje vâgen: ingen av dem.

• Zozo

När man är tillsammans med nagon länge kan mycket hända, giftemal eller inte. TS är ju redan i ett förhallande sa om hon är gift eller ska gifta sig spelar ju eg ingen roll, enligt mitt sätt att tänka iaf. Jag begär varken mer eller mindre av min make sedan vi gift oss.
    Att ga vidare i förhallandet är det dock kanske inte läge för om man är tveksam.

Svar på tråden Behöver hjälp!!!