Inlägg från: knasjänta |Visa alla inlägg
  • knasjänta

Behöver hjälp!!!

bor med min sambo som jag älskar väldigt mycket. Vi ska gifta oss i sommar och planerar att försöka skaffa barn direkt efter.. allt är alltså jättebra MEN.. jag har träffat mannen med stort M..är helt säker på att han är min soulmate! Jag och han är ganska nya vänner men pratar om allt mellan himmel och jord..dom gånger vi träffats har allt kännts perfekt och han känner likadant..att vi kommer bra överrens och att allt bara klaffar.. Dock vill ha inte ha ett förhållande nu..känner att det inte passar i hans vardag osv.. det är nått vi pratat tidigre om... han vet inte att jag har dessa kännslor men jag tror att han känner samma för mig...

Så vad gör man...stannar gifter sig och lever med att veta att min soulmate är inte han jag gift mig med?

Eller lämmnar man allt man har... och chansar och hoppas att det blir nått med mannen med stort M?

behöver hjälp!

• Svar på tråden Behöver hjälp!!!
  • knasjänta

vet helt ärligt inte vad jag ska göra...mitt förhållande som jag är i är hur bra som helst...vi bråkar aldrig vi umgås och gör roliga saker tillsammans och vi älskar varandra..jag älskar verkligen honom.. Men blir så svag så fort min vän hör av sig eller vi träffas...njuter av att vara i hans sällskap!

Men samtidigt älskar ju ju min sambo..vill inte såra honom även om jag vet att det är fel och stanna så vill jag ju det vill ju inte ha dessa känslor för den andra...men jag kan inte styra det

• knasjänta

Problemet är ju att det är mer än bara vännskap med vännen...det flörtas lite lätt men hans blickar säger allt...jag vet att han vill ha mig...och jag vill verkligen inte säga upp bekantskapen med han, han är för viktigt för det..

trodde aldrig att jag skulle hamna i denna sitvationen...

• knasjänta

Skulle aldrig göra nått med vännern utan att först bryta upp med min sambo.. Älskar han för mycket för att såra honom på det sättet

jo det är klart att det kanske bara är en flört och kalla fötter men hur ska man veta det...jag ska ju gifta mig om 3 mån så allt är ju i stort sätt klart inför den dagen! Hu kan jag veta om det bara är kalla fötter?

Svar på tråden Behöver hjälp!!!