Inlägg från: Långserud |Visa alla inlägg
  • Långserud

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Hej flickor!

Låter som alla haft en kalashelg!

Mrs D: Det kommer att bli bra hur som! Du kommer stråla som en sol och glömma detaljer!

Astriden: Hur gick det med kläder? Min kompis som är 1/2 vägs hade en kalassöt grön siden topp från H&M på sig i lördags, så snyggt tillsammans med svarta jeans.
    Nya bilder på huset att delge oss?! Såå spännande!
    Min M är också nervis!

Grund: Såå skönt och bra att ni fått vara på bröllop där! Å att ni är så på banan! Härligt! Ngt du vill ha hjälp med?! Man saknar sina bröllopsprojekt nu för tiden!

Malin: Ha en underbar resa!

Barba: Åh vad härligt med segling! Å såå nyfiken på ert kort, kan du ej ta med det på fredag? Kommer din söta son med?

Amor: Du får ej ta på dig för mkt fixande nu! Ska jag fixa efterrätt?!

Har du fått tag på solist?

Aybee: Fick du hjälp med vägbeskrvningen? Annars maila så hjälper jag dig!

Idag jobbar jag länge men resten av veckan är helt oplanerad, rätt skönt ibland eller hur?

Stor kram från mig!

• Långserud

31 Maj: TACK för doppresent tips! Sååå glada blev de! Å jag blev sååå nöjd i torsdags när jag klippte mig hos din frisör! Henne släpper jag inte nu!

Tänkte på er när mitt tåg rullade gnm er stad, hur trivs ni och hur går husletandet?

Kram!

• Långserud

Hej girls!

Mrs D: Njut njut njut av dessa sista pirriga dagar!

31 Maj: Vad gulligt det var med texten "välkommen" i hallen och vilka mysiga uterum! Fick massa inspiration till vårt kommande! Lycka till och let us know hur det går!

Nu snart iväg med min man på Mama Mia, filmen med efterföljande middag. Mysigt eftersom vi förlovade oss i London efter den musikalen.

Kramen!

• Långserud

Morning girls!

Åh igår var vi på Mama Mia och den fick 4 av 5 platådojor av mig! Var en riktig flashback till frieri och vigsel då M friade till mig efter den musikalen och att vi hade Say I do I do I do som utgångsmusik.

Grund: Kämpa på för att få med H, vore skoj få träffa honom!

Astriden: det finns ju massa fina tunikalikande klänningar nu som är liksom klockade eller ganska stora i kjolen? Det funkar ej? jag köpte en som min man sa att den kan du ju ha den dagen du hae en bula. Den hittade jag på Ted B. vis Järntorget, en grå med lite mörkade grå grejer på, ganska vida chiffongarmar. Om den ej finns och om du har kris så får du gärna låna den! Jag ska ha den på ett bröllop 1 aug dock. Kan ta med den på fre så ser du.

Mrs D: Hur känns det?! Ååå snart så!

Amor: Härligt med städning i garderoben! Känns så befriande när man gör det! Bara kött och dryck med på fredag?

Aybee: Vad är din nästa planeringsgrej?

Stor kram till våra resenärer som är ute på vift! Hoppas ni har det bra Malin och Stjärnis!

Kram från mig!

• Långserud

Hej flickor!

Barba: hahaha ja pula betyder ngt helt annat i Värmland men jag gillar det ordet när man ska beskriva det du menar. Så jag brukar också få konstiga blickar! Men men vad gör man ej för att roa sin omgivning!

Maj: Det kommer fler objekt! Är ju lite döperiod just nu.

Astriden: Åhhhh va skoj med ert hus, ni måste längta järnet! När kommer er lgh ut?

Grund: Vi skrev lite tips på vad gästerna kunde skriva om ngn hade idetorka men den var fyld med roligheter!

Amor: Du är så fixig! Bakar och står i! Åh jag behöver också nya underkläder, vart var du och shoppade?

Kramen!

• Långserud

Morning girls!

Åh vad skoj att ses ikväll! regnet öser ned men jag är glad för det för det är ju 1. Fredag och 2. BT Grill med RESPEKTIVE! Så skoj att ses!

Mrs D: HA EN UNDERBAR DAG IMORGON!

AMOR: Let me know om du vill ha ngt handlat på vägen eller ngt annat fix.

Jag är också supertrött, var hemma hos kusin igår å tittade först på deras bröllopsfilm och sedan vår så det blev sent + massa vin... snark!

Oh vänta nu, vilken tid sa vi ikväll? Min M slutar ca 18:00 men då kommer han å hämtar upp mig i stan på studs och så kommer vi! Är det ok? Är välla hos Amor vid 18:30. OK?

Kramen!

• Långserud

Hey girls!

Solen skiner! NICE!

Vilken tid sa vi?

Barba å Astriden: Kan inte ni ta med era tackkort så vi får lite inspiration!

Grund: Du och liknelser, vart får du allt ifrån!

Kramen!

• Långserud

Stjärnis! Åh vad ni verkat haft det underbart! Stor kram och jag ser gärna för fika v. 31!

Grund: Kul att ni kommer båda 2, vi ska upp i ottan så ingen långkörare för oss heller tyvärr!

Ses sen tjejor!

Kramen!

• Långserud

God morgon flickor!

Värdinnan Amor med blivande make: TACK för en toppengrillkväll! Ni är ju för goa! Hoppas att ej var för mkt att städa!

Jag vet inte, ni kankse inte märkte det, men jag gjorde det... å om ni märkte det så var både jag och min M lite låga. Hade haft jobbiga dagar 2 på jobbet och var inte alls på hugget. Bekymmersrynkor båda 2! Han brukar vara mkt mer bubblig men jag märkte att han var bekymrad. Han tyckte dock att ni var ett gott gäng och att Aybees blivande man la såå många sköna kommentarer!

Igår satt jag och lipade på ett cafe när vi fick våra bilder av fotografen, såå underbara! Ikväll hem och titta på de som fanns på skiva. Återkommer med bilderna på ngt sätt!

Puss och kram

• Långserud

En fika på stan!

Onsdag den 30/7: Stjärnis, Långse
    Torsdag den 31/7: Stjärnis

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4