• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Astriden

Åh Fredag igen tjejer!
    Härligt, hoppas att solen fixar lite värme till ikväll
    Är det säkert att vi inte skall fixa nått mer till ikväll Amor??

• Amor Eterno

God morogon tjejer!!

Aybee - Tack ju jag gillar buketten och älskar även jag hortensior!

Angående idag så är ni välkommna allihopa tror alla kommer efter kl. 18. Som jag skrev tidigare ta endast med er kött då
    det är svårt att få något som alla gillar när det gäller grill, sedan så har jag sallad, chips korv med bröd, läsk och vin m.m...

Så ni behöver inte ta med något annat. Fredag och löning I love it

• Grund

God morgon girls!

Aybee: Du är en ängel!! Nu blev jag såå glad Åhh vad glad!!!

Tack för allt stöd tjejer! Jag var uppe och hälsade på pappsen igår och han mådde bra. Men han har väldigt lågt blodtryck och hög puls. Han visade oss hur pulsen rusade, han sprang 5-10 snabba steg på platsen och plötsligt stack pulsen från 100 till 140 slag. Och det var efter en ansträngning på max 3 sekunder. Helt knäppt! Förhoppningsvis får han komma till Näl idag och göra den där kranskärlsröntgen.

Jag hade också velat vara med idag tjejer, men vi ska ju ha den där Pre-hippan för min kompis och gå och fota oss. Det ska bli roligt. Hon har ingen aning

Herregud 31maj, 1 vecka kvar nu. Alldeles galet!!! Måste lägga in det på fb Är du nervig?

Astriden: har ni bestämt grejer till huset nu. Tänk att få flytta in i ett hus där allt är nytt och fräscht och man inte behöver göra ngnting. Extra skönt att slippa när ni har en liten knodd Mår du bra nu förresten? Känner du ngt ännu?
    Är så nyfiken på hur vår trådbebis mår

• Långserud

Goddagens flickor!

Åh va nice med fredag! Ikväll festhäfte + grill med toastisarna men kommer sakna er flickor och skulle vilja klona mig, vill inte mssa ngt utav det ju!

Vad ska ni göra i helgen? Vi ska ta en shoppingrunda för ¨ånt som ska handlas och sen blir det pyssel och fix (kyrkhäftena,toakorgarna,gästpåsarna,skriva att göra listor för dagarna innnan,börja packa ihop grejer som ska med upp till Värmland)

å vet ni vad... jag smygprövade mina ringar igår och de har blivit för stora! Jag har ju gått ned en del i vikt senaste tiden pga stress så kanske när jag stabiliserar mig så blir de bra, kanske ingen ide stressa in på JS å ändra dem.. eller vad tror ni? De ramlar ej av för knogen tar emot lite men de snurar sig väldigt lätt å kankse mer hänger på fingern än sitter emot fingerna om ni förstår.. suck. Ringarna har verkligen inte varit ngn hit i denna bröllopscirkus!

• Majsis2008

godmorgon tjejer. fredag och ledig, gött...bara 2 dar nästa vecka och jobba sen är det full rulle med bara bröllopet. Åh jag vill det ska vara nu!
    Idag blir det och åak hämta lite grejer på olika ställen i stan så jag kan inte vara med ikväll, för jag måste fixa lite hemma med då vi ska ha planerings middag med föräldrarna imorrn och jag ska gå på en kortkurs med så måste städa idag annars hinns de tinte med...

• Långserud

Grund: Skönt för dig att få träffa honom och att han snart får göra röntgen. Kram på dig tjejen!

• 2580

Får jag fråga er Göteborsbrudar om var ni har eller ska göra era hår och smink. Snälla kan ni inte lägga in era tips i min gästbok.

• carinokenneth

hej tjejer!

Tror inte jag kan dyka upp ikväll, men ändrar det sig så hör jag av mig här =)

• malinlars

LÅngserud: Är lite avis... jag går bara upp i vikt... Hmm.. känner mig inte så stressad.. hmm.. har kanske glömt något.. ??

Amor: Jag kommer förhoppningsvis... smsar dig om jag inte dyker upp... min förkylning är kvar. Men har varit på jobbet idag, så det skall inte vara några problem...

Astriden: Jag testade på jobbets dator.. och här såg det annorlunda ut.. hmm.. konstigt! Har gjort några listor! Finns ju en hel del låtar ju

• Astriden

Va bra Malin
    Hoppas att du kan komma ikväll!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4