Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
Tack så mkt!! =)
Tack så mkt!! =)
31 maj 2008: Stort GRATTIS till både en lyckad dag och bebis!! =)
Hejhej!
Idag har vi varit o införskaffat en kostym o skor till Kenneth och smink till mig =)...han kommer bli så fin! =)
Hänger gärna med och kollar på den filmen, har tänkt se den ett tag nu och man måste ju utnyttja sina biocheckar =P
Biokväll med bröllopstema
Brundens bästa man
Torsdag 12/6: Astriden, Grund, Barbafru
Måndag 16/6: Astriden, Amor, Grund, AyBee, carinokenneth
Hejhej!!
Känns väldigt nervöst =)...nu hoppas jag bara på att vårt fina väder håller i sig =)
Välkommen Carolina! =)
Hejsan!
Ev kan jag inte komma...har en del att fixa innan fredag och hunden är inte hemma så jag ska hämta hem henne med...men kan jag så dyker jag upp vid fiket kl 17?
Kramar
ja vi får hoppas på detta =)
Ha det gott allihopa!!
kramar
hejhej allihop!
Vi hade en kanondag igår =)...vi hade flyt med vädret...strax innan vi gick in på rådhuset börja det åska o regna och när vi kom ut sken solen och det var jätteskönt ute =)...väl hemma började festen =P...den var skitskoj =P...blev lite väl rund under fötterna men idag är det inga problem... =) vatten löser allt innan läggdags =P
hoppas ni hade en bra midsommar igår?!
kram på er!
hejhej allihop!
Vi hade en kanondag igår =)...vi hade flyt med vädret...strax innan vi gick in på rådhuset börja det åska o regna och när vi kom ut sken solen och det var jätteskönt ute =)...väl hemma började festen =P...den var skitskoj =P...blev lite väl rund under fötterna men idag är det inga problem... =) vatten löser allt innan läggdags =P
hoppas ni hade en bra midsommar igår?!
kram på er!
Hej!
Det syns på bilderna som e tagna inne med vigselförättaren att jag e nervös...blev dundernervös när hon började prata =P....fick knappt fram "ja" =D...vi hade festen i partille i min extra familjs hus....det gick en massa sprit =P mer än vad vi trodde det skulle =D...hade superskoj och mysigt...vår vän som blev bestman och vittne samma dag, höll ett tal på natten efter att hans syster som vi aldrig träffat innan höll ett underbart tal...hon, jag o vännen börja lipa =)...han bestämmer sig för att gå o röka men kommer tillbaka o håller ett eget tal =D...sedan står vi tre o småbölar lite =D...ska ladda in lite bilder när jag e ledig på onsdag =P
ha det super!!
Hej!
Det syns på bilderna som e tagna inne med vigselförättaren att jag e nervös...blev dundernervös när hon började prata =P....fick knappt fram "ja" =D...vi hade festen i partille i min extra familjs hus....det gick en massa sprit =P mer än vad vi trodde det skulle =D...hade superskoj och mysigt...vår vän som blev bestman och vittne samma dag, höll ett tal på natten efter att hans syster som vi aldrig träffat innan höll ett underbart tal...hon, jag o vännen börja lipa =)...han bestämmer sig för att gå o röka men kommer tillbaka o håller ett eget tal =D...sedan står vi tre o småbölar lite =D...ska ladda in lite bilder när jag e ledig på onsdag =P
ha det super!!
Hej!
ha det super!!
ojoj min dator strulade lite =D