• AyBee

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Kul Amor!!!! You got mail

• AyBee

Hudvårdskväll hos Aybee 3/6 kl 18
    Astriden
    Grund
    Amor

• AyBee
    Jag kan inte se dig Malin när du blir fru för exakt samma tid gifter sig en kompis.....
  • AyBee
    Cachou skrev 2008-05-29 16:53:03 följande:
    Hej och hallå! Gifter mig på Otterhällan den 15 september i år! Tänkte att jag kunde ansluta mig till er och tjata lite!
    Hej hej och välkommen till oss. Skönt med en till som gifter sig på sensommaren/hösten. Själv gifter jag mig 25 okt. Hoppas du kommer att trivas hos oss!
  • AyBee

2580 - Jag har ganska så stor koll på vad som händer i kyrkan så fråga på bara.

• AyBee

Har precis avnjutit en god frukost med mina säljarkollegor så nu är det full rulle till lunch då vi (för en gångs skull) blir bjudna på lunch av företaget och egentligen ska tacka av vår franska VD....bara att han kommer inte.... Fastnade i trafiken i Paris och tar sig inte upp. Tji fick han..

• AyBee

Åh Barba....ha en underbar resa!!!! Njut som bara den och he oss alla detaljer när ni kommer hem!

Valkyriana - låter som toppen idéer. Är lite sugen på att göra en secret box men jag vet inte om jag vågar....är ju liksom inte jätte smal precis och har lite svårt för att se mig själv som "sexig"
    Oooooo hur vågar du göra en "trash the dress"!!! Vill du inte behålla klänningen?!?!? Men cool tanke förstås!

Malin x 2 - HA EN UNDERBAR BRÖLLOPSDAG!!!!!

• AyBee

Stjärnis - jösses amalia.....det var inte roligt att läsa
    Då vet jag vad du gör i helgen. INGENTING!!! Ligg i solen (eller nej...i skuggan) läs en skön bok, drick mycket vatten och räkna hur många flygplan som flyger förbi i himlen.
    Tveka inte att hojta om du vill att jag ska komma och vända sida eller vifta med palmblad
    Kraaaaaaam på dig!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4