såhär blev det:
Tack alla ni som har kommit hit, och tack till dig Håkan, min lilla man, för att du finns i mitt liv.
Hade aldrig mött dig om jag inte skrivit hej till dig på aftonbladets chat, och hade aldrig kunnat ana att du var en sån underbar kille som ger så mycket av dig själv och som får mig och känna mig som en sessa.
Och vem hade kunnat tro att med dig medföljde det en underbarfamilj med varldens underbaraste svärisar i spetsen.
Idag när du och jag blivit man och hustru spelar inget annat någon roll, denna dagen lever vi¨på kärleken och inga bekymmer. Imorgon är en vanlig dag igen, förutom att vi har större ringar på fingrarna, livat varandra evigt liv ihop och att jag nu heter mars i efternamn.
Vi har hittat självsfränden alla pratar om och jag har längtat så efter denna dagen, som är den lyckligaste i mitt liv. jag överlämnar mitt hjärta till dig, snälla vårda det ömt.
Idag, precis som alla andra dar i snart 3 år, älskar jag dig mer än ord kan säga. Inte tills döden skiljer oss åt utan i evighet.
Så skål till dig Håkan!Skål!