Inlägg från: malinlars |Visa alla inlägg
  • malinlars

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Åhhh Malin.. missade det totalt.. Jag säger till mina elever att alltid läsa allt noga!! Men så gör jag inte det själv.. *skäms*
    Grattis!! Va underbart med en liten trådbebis till!!

• malinlars

Säger samma till er Långse & Stenis!!
    Hoppas att vädret blir bra där uppe för dig LÅngserud!!

Åhh imorgon skall jag göra naglar. SKall bli riktigt spännande.. har aldrig haft sådana..

• malinlars

Precis testat frisyren å det kommer bli jättebra. KÄnns så skönt

Nu börjar det pirra riktigt mycket.. underbar känsla!

• malinlars

Stenis: Ha en underbar dag imorgon!! Kommer att tänka på dej när jag ska dekorera osv..

Långserud: Önskar dig en underbar dag också!! Kommer bli fantastiskt!

Har gjort nagarna idag.. känns konstig men väldigt fint. Har gröna stenar på ringfingrarna.. mycket snyggt!!

Nu är det mest pirr vill jag lova..

kram på er & tack för att ni är så gulliga!

• malinlars

nu snart är det dags.. Känns underbart!! Har ngra saker att fixa.. men är så lugn!! Skönt!! Kram på er!!

• malinlars

Hej på er allihopa!!!

Vi fick vårt drömbröllop!!

Nu har jag varit Fru Rödin i lite mer än 1 vecka & det är helt underbart fantastiskt

Jag jobbade hela förra vecka, och var sjuk, vilket har gjort att jag inte riktigt orkat vara vid datorn. Skrev ett långt inlägg i söndags kväll... som försvann.. Blev så irriterad att jag stängde av datorn!!

Tänkte göra som 31 maj, skriva i ett word dokument och klistra in.. så det kommer en liten story om vår fantastiska dag.

Har lagt in ngr bilder i mitt bildgalleri.. hoppas att ni ser dem. Två av dem är smakprov fr fotografen... skall få fotografierna på torsdag!! *längtar*

• malinlars

ja det är helt underbart!! Är också lite nyfiken på era bilder

• malinlars

Va underbart gulliga ni är!! Man kunde inte göra annat än le under hela dagen. Hade värk i kinderna dagen efter

Snart kommer lite mer detaljer kring dagen/kvällen!!

• malinlars

06:00 gick jag & min tärna upp. Jag duschade & fick sedan mitt hår upprullat på spolar.

ca kl 8 var vi hemma hos mina föräldrar för att göra iordning oss. Vi började med min frisyr och sedan sminket.

När klockan var halv 12 åkte vi in till Götaplatsen. Det var ju super varmt och helt fantastiskt väder, vilket gjorde fotografen glad (& i sin tur mig! )
    Min tärna fick se till blommorna hela tiden, vattna dem. Eftersom jag hade tulpaner så var det viktigt att de hela tiden var fuktiga, så de skulle hålla iaf till vigseln.

Först bilder kring GÖtaplatsen. Sen en åktur längs Avenyn i bilen, där också lite foton togs. Sedan bar det iväg till Botaniska trädgården. DÄr tog vi kort på oss alla fyra & bara på oss två.

När klockan blev 14:15 började det närma sig. Vi åkte in mot stan igen, tog lite vatten för att lugna nerverna. När vi närmade oss kyrkan & fick se en av gästerna började nervositeten komma. Hade varit såå lugn hela dagen, men det gick inte riktigt att styra längre...

ca 15. Gick upp till kyrkan för att möta min far och våra brudnäbbar. Väl inne i kyrkan kunde jag inte sluta LE. Allt gick väldigt fort. En udnerbar vigsel och underbar sång

Efter vigseln var det ju riskastning & gratulationer ( Va riset gjorde ont på kroppen )

Vi åkte en sväng till i bilen för att alla gästerna skulle hinna till festlokalen. Drack champange och njöt av livet!!

Vi visste vad det var för mat, tårta och dans... men sen visste vi INGET mer... Värdarna hade planerat allt och gjort festhäftet, så vi var VÄLDIGT nyfikna

Vi möttes av alla gäster på terassen. De hade blivit tilldelade såpbubblor, tutor och serpentiner & stod som en allé när vi kom!

Brudskål, svärfar utbringade en skål & hurrade!

Sen började det hela

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4