Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
Första överraskningen: FESTHÄFTET.. Ni måste se det för att förstå!!
Under varmrätten kom de första talen: Min far och svärfar... Helt UNDERBARA tal!
Sen kvällens andra överraskning: Min Storasyster höll TAL Helt otroligt, sååå roligt!
Under pausen mellan efterrätten och tårtan hade värdarna ordnat med aktiviteter för oss och gäster..
Ett stoort Fia Med Knuff spel, där gästerna var pjäserna Väldigt roligt och uppskattat!
En tipspromenad med frågor som var relaterade till oss (såklart ) Svaren på vissa frågor fick de reda på genom tävlingar mellan mig & Lars. JÄttekul!
Sen fanns det lite annat ex. en lapp de kunde fylla i & skriva om vad de tror att vi gör om 10 år. Vekrligen kul att läsa sen!!
Efter pausen kom mer aktiviteter.. Sko-leken SUper rolig verkligen!
Sen fick vi ju tävla lite för att gästerna skulle få svar på frågorna på tipspromenaden.. Helt fantastiskt kul det också!
Lite sång från gänget från SÖderköping De hade bytt ut texten till tre olika sånger.. och den gemensamma nämnaren för alla tre texterna var att de ville att vi skall flytta till SÖderköping. Mycket underhållande
Filmen som gjorts på möhippan & svensexan i Nörrköping/SÖderköping spelades upp.. Hur rolig som helst!! Vi hade ju gjort en videodagbok under morgonen och på resan upp..
Sen hade gänget gjort ett bildsspel till Lars med hans namn i fokus.. typ: Lars-bandage, Lars-collage, Lars-ekipage... osv..
Hur kul som helst.. vi skrattade så vi vek oss dubbelt
Min mor hade gjort ett bildspel till mig & Lars.. med bilder från det att vi var små till nu!! Jättefint
Sen var det dags för dans.. Eller tårta.. men den åt vi mellan allt ihopa som jag skrivit ovan
Vi startade dansen med vals.. men vi hade gjort en liten grej.. så efter ca 30 sekunder in i valsen avbröts den och Pulp Fiction låten började spelas.. Hur kul som helst! Gästerna tjoade och hurrade
In på sena natten (02) höll festen i gång med dans och mingel. Alla gästerna var glada och pratade med alla. Vi kände att vi verkligen fick vårt DRÖMBRÖLLOP!!! Helt underbart.
Vi har fått så många tackkort från gästerna nu efteråt!! Käns väldigt roligt!
Jag tror inte att jag glömt något nu!! Hmm.. Jo.. när vi skulle tacka personalen för ett suveränt jobb, så sa de att detta hade varit det roligaste bröllopsfesten de hade haft!! Blev helt rörd!! FÖr vi kände att allt blev så himla lyckat, så det var underbart härligt att få höra det från personalen.
Amor: Ligg på & ge dem ett detaljerat körschema så kommer du också att få dina drömmars fest där borta på Aschebergska
Mer bilder på oss kommer om två veckor Måste vänta för vi kan inte komma till fotografen imorgon och han åker på semester i nästa vecka.. Men den som väntar på något gott... väntar ALLTID för länge
Hoppas att ni orkat läsa!