Inlägg från: 31 maj 2008 |Visa alla inlägg
  • 31 maj 2008

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Åhh, nej! 12 juli har vi mina syskonbarn över helgen och ska på Liseberg och annat skojigt, så då kan inte vi! Attans!

• 31 maj 2008

Hallå tjejer!

Amor - jag vet inte om vi skule kunna helgen efter heller, så ändra inget för vår skull! Får träffa er en annan gång!

Härligt, Majsis! Men precis som Astriden skriver, så blir det förändringar för båda direkt, och inte bara för tjejen i förhållandet. Spännande att vänta och se när det händer! Både Nina och jag blev ju "tagna på sängen"

• 31 maj 2008

Alltså förvånade när vi blev gravida, jag menade inget annat

• 31 maj 2008

Finaste tjejerna!

Tack så mycket för postogrammet! Var och hämtade lite grejer nu som vi hade glömt på Tofta, och där låg ett kuvert också. Blev superglad!

Stor kram!

• 31 maj 2008

Förresten, var och köpte borttagningsmedel för lösnaglar och byggda naglar, så nu ska jag kolla på film och sitta med naglarna i det medlet. Får se om de går bort lätt eller om jag får slita...

Ajdå, stjärnis, låter inget vidare. Du får ta det lugnt (om det nu går...) och kurera dig! Skickar en tillfrisknande kram till dig!

• 31 maj 2008

Härligt med blomdejt tjejer! Hoppas ni hittar en massa fina blommor! Själv ska jag mysa med mannen min, får passa på nu när vi inte ses varje dag.

Roligt med shoppingen, Amor. Har inte varit på NKs rea ännu. Ha det så roligt i Norge!

Astriden - vad har du för tips på klädaffärer för oss som blir större och större? Vet ju inte var de har mammakläder förutom p.o.p, hm o lindex typ. Inte för att jag egentligen behöver så mycket kläder ännu, men det är ju så roligt

Stenis - vad fina ni är! Fantastiskt vackert! Grattis! Låter så härligt med Maldiverna, jag är inte aaaaalls bitter för att vi fick avboka vår resa dit... Fick M att lova att New York inte var vår bröllopsresa, utan bara en resa så länge, i väntan på Maldiverna.

• 31 maj 2008

Jag är väldigt sugen, får se...

• 31 maj 2008

Det låter som om du har väldig bra vänner, Stjärnis! Vilken rolig dag de hade fixat!

Å, Astriden! Hoppas ni har det underbart på semestern!

Nu ska vi fortsätta vår barnvagns- och biljakt! M hade varit ooch kollat barnvagn när vi var och fikade i fredags - jag blev jätteglad! Just nu har vi tre favoriter där, och av bilarna finns det tre-fyra alternativ... Kolla och prova, kolla och prova...

• 31 maj 2008

AyBee - jag har ingen tyvärr!

• 31 maj 2008

Härligt med nytt smink, Grund! Bara hem och öva öva så kommer det att bli jättefint!

Jag lovar att inboxa dig, Amor! Förlåt för min glömska! Det lät som en riktigt skön helg ni hade! Härligt!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4