Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
Amor - nemän?? men tänk såhär: bättre han tar upp det med dig, än att någon går o stör sig på d utan din vetskap!!
Amor - nemän?? men tänk såhär: bättre han tar upp det med dig, än att någon går o stör sig på d utan din vetskap!!
Morrn!
Amor - jobbigt att behöva gå o tänka varje morgon - är dessa kläderna okej?
Ta upp det med chefen igen om du känner dig osäker och har frågor!
Alltså, hur LYCKAS man bli sjuk när d e såhär varmt?? kanske e d just därför.. fick till o me ställa in en väldigt efterlängtad fika idag! *lessen*
mega-OT
Hörni, om d e ngn som känner sådär uberpedagogisk, så håller jag på med ett häfte till barnen på strandskolan jag ska leda i sommar, och har lite hjärnstopp för tillfället..
Än så länge har jag me framsida med plats för namn, en "om mig" sida med typ "Jag är ___ år gammal" osv
fylla-i-bilder, 2 sånger, 3 experiment, para ihop rätt djur med rätt mat, hör djuret/växten hemma på strand eller klipstrand? och diplom.
I need ideas!
E d ngn som planerat att besöka Senbrudens vigsel? jag kan tyvärr inte gå, har handboll hela dagen=(
31 maj- nemän GRATTIS!!! till allt=)
låter som ni haft en underbar dag! och tid för den delen!
Sjärnis-uppdatering: hon e på uppvilning hos sina föräldrar ett tag, sjuksriven.
verkligen behövligt skulle jag säga! hoppas hon tar hand om sig riktigt ordentligt nu..
Astriden - japp, d ska jag göra!
Grund - haha, vikken kul grej! o att de planerat d så väl! verkar som du har trevliga arbetskamrater=)
Stenbruden -och grabben - GRATTIS!!! låter solm ni har haft världens underbaraste dag!!
Njut av dagen, o varandra!
Blev alldeles varm av allt du skriver=) Man kan nästan se av det att ni svävar på moln!
O grattis till Malinlars!!! hoppas ni haft en lika underbar dag!
a jisses, Catrin me såklart!!! grattis t dig me!
nuuu har jag tagit mod till mig o ringt prästen. eller, sambon gjorde d *s*
Men än så länge e jag inte imponerad.. ansträngde mig verkligen! men, har bokat in vigselsamtal den 19 så allt hänger väl på det.. ska försöka gå in i d hela med en objektiv attityd!
Ringt systembolaget o frågat när de vill ha in beställning, o jisses vilken skillnad d e o prata me folk i lysekil jämfört me här i stan! de e alltid så himlans trevliga=) hon berättade allt om sin brors bröllop i helgen *s*
Försöker få tag i en ljusbl slips, tyvärr hade emilianos inga slipsar alls... så ser ni någon, hojta!
sista festhäftena utskrivna, bara att häfta ihop..
40 dagar kvar idag..
hihi, jag ser inte klok ut här hemma.. går runt me myskläder, o vita pumps me strumpor i *s*
va gör man inte för o ha bekväma skor på b-dagen? *hihi*