Halloj tjejer!
Ny vecka, och snaart semester... Har försökt återhämta mig från helgens badande och Lisebergsbesök med min systers 4- och 6-åring. Så roligt att ha dem här, men det är ju full fart hela tiden.
Ni har skrivit en massa, så jag missar säkert en hel del, men iaf - Amor - helt otroligt, sånt blir man ju alldeles varm av!
Och så tycker jag det är synd att vi inte kan komma på fredag, men det ska jag sluta tjata om nu...
MrsD - jag förstår precis vad du menar att det är synd att ni inte kan vara med på fredag. När vi gifte oss hade vi en massa gäster boende på Marstrand. Mitt tjejgäng på 9 personer +alla deras respektive hade efter festen och bussresan dit varit och nattbadat och druckt vin och skumpa hela natten, och det kan jag vara avundsjuk på att ha missat, även om vi hade bröllopsnatt, så jag förstår vad du menar
Långse - vad roligt med frisören och doppresenten! Alltid kul när det är uppskattat! Det där födelsedagståget har jag hört om från fler, så det ska vi köpa när min systers yngsta fyller 1 i augusti!
Aybee - roligt att ni gillade våra insidor på inbjudningarna! Bara att kopiera!
Förresten- jag dyker också! Dök en del vid Släggö förra året, då var det bra. Det var ju en av anledningarna att vi skulle till Maldiverna på bröllopsresa... Dök ni där, förresten - Stenis? Då kan jag tänka mig att Lysekil känns lite klent i jämförelse, trots att det är bra i Sverige.
Hoppas det går bra med klädletandet, Astriden. För mig är det byxor som är det kritiska, toppar och tunikor går fortfarande bra.
Grund, det låter som om ni har läget helt under kontroll, skönt!
Och alla ni andra - ha en bra dag! Imorgon väntar budgivning på radhuset vi vill ha...
O, förresten - AyBee - hade vi haft hus hade jag önskat mig:
* Stor grill
* Terassvärmesvamp (alltså sån som finns på uteserveringar)
* Grythyttan utemöbler
* Upplevelser (inte bara om man har hus då...)