Inlägg från: fru Trul |Visa alla inlägg
  • fru Trul

Nya Göteborgsbrudar del2

Hello Girls, nu är jag tillbaka i den civila verkligheten igen efter en veckas kurs med Lottakåren. Jag har haft skitkul vi har varit krigsmålade å sprungit runt i skogen å skjutit med AK5:or. He,he,he, behöver jag ens säga att jag älskade det?

Jag kollade lite på er fika lista å det verkar tyvärr som jag inte kan nån av dagarna... Jag jobbar tokiga tider v 22, å v 23 ska jag operera min fot... Men det blir väl mer fikor framöver så det är väl ingen katastrof om ni får överleva utan mig en gång...
    Nu ska jag ta å fixa frukost, kram på er!

• fru Trul

Hello girls! Jag fick bytt tid på mitt schema så jag kan fika med er imorgon! bra va? Nu ska jag sova, natti,natti!

• fru Trul

Grattis Mizty, fy fan vad kul! Uteplats å kunna grilla är ju toppen!

• fru Trul
    bartan skrev 2008-05-29 07:35:25 följande:
    God morgon tjejer,idag ska jag iväg och fixa naglarna. Jag har sovit så där inatt och det som verkade lugnt har nu börjat krypa upp till lite nervositet. Hur ska det bli imorgon då
    Roligt att höra att du börjar bli nervös, du verkade onormalt kolugn sist vi träffades, blev nästan orolig... Det finns nog inte en brud i världshistorien som inte varit nervös, det hör liksom till...

Hoppas allt är bra med er, själv är jag hemma från jobbet för jag är förkyld å hostar som sjutton... Synd om mig... Nu ska jag dricka te med honung å se om det blir bättre... Kram på er!
  • fru Trul

Grattis Bartan, vad fina ni var! Kram!

• fru Trul
    Mizty skrev 2008-06-02 22:47:25 följande:
    Trul - Är det på torsdag du opereas? Håller tummarna för dig & att allt går bra
    Jo det är på torsdag operationen är, jag åker till Halmstad redan imorgon för inskrivning. Förhoppningsvis är jag hemma på fredag om allt går som det ska...
    Är lite nervös, men samtidigt ska det bli så skönt att få det undanstökat. Längtar att kunna köpa fina skor efteråt....
    Vad kul det lät å åka med Börjessons båtar förresten, du får ta nåra glas vin för mig med...
  • fru Trul

Hello girls!
    Ville bara säga att jag är hemma igen från sjukhuset. Operationen gick bra totalt 6 olika ingrepp i foten blev gjorda. Kommer få gå med gips i 7 veckor å sedan ytterligare 2 veckor med kryckor. Så i mitten av augusti är foten helt läkt å jag kan använda mina fina sandaler.
    Kommer ju tyvärr inte så långt med gips å kryckor så det lär inte bli nåra BT träffar på ett tag för min del, men det får jag ta igen sedan... Kram på er allihopa!

• fru Trul

Gud vad jag älskar min man! Sitter hemma å tycker synd om mig själv efter operationen å så kommer han hem med världens bästa present; Alla säsonger av "Sex and the city" min favoritserie!
    Nu är han förlåten för att han tvättade ALLA mina kläder i en å samma tvättmaskin...

• fru Trul
    Sezzi skrev 2008-06-16 14:07:42 följande:
    Hejsan,Jag är också en göteborgsbrud... nyligen ;)Ska ni träffas någon gång snart eller? Skulle kunna man kunna joina på?
    Välkommen hit, självklart är det bara å hänga på nån av fikaträffarna..

Välkommen hem Mizty! Vad roligt att ni haft det bra... Längtar oxå efter en solsemester med massa färgglada drinkar... *Ler drömmande..*

Nu ska jag ta mig en kopp te.
    Kram på er tjejer!
  • fru Trul

Välkomna alla nya, alltid trevligt med nya ansikten!

Troll1 Vad det 350 kr för ett helt nytt set?! Det är ju svinbilligt isånnafall! Vill oxå fixa mina snart igen, saknar mina långa naglar jag hade på bröllopet...

Mizty Du är hjärtligt välkommen när du får tid, du behöver inte stressa jag kommer vara hemma sjukskriven dom närmsta veckorna... Läkaren sa att foten bör vara läkt i mitten av Augusti... Suck!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2