Inlägg från: Lantzakeri |Visa alla inlägg
  • Lantzakeri

Nya Göteborgsbrudar del2

Hallooo

Jag min blivande friade till mig 19/4 och vi ska gifta oss 30 maj -09

Letar efter lokal några förslag?
    Jag vill gärna ha med egen alkohol, ni får jätte gärna komma med förslag för vigsel platser med vi vill gärna hitta en fin plats där vi kan ha vår borgerliga vigsel

Tar gärna alla förslag som finns ;))

• Lantzakeri
    frökenkräfta skrev 2008-05-28 09:28:09 följande:
    God Morgon,jättetrevligt att träffa några av er igår! Jag fick många bra tips och ska spana lite närmare på Nixa-klänningar.Lantzakeri, vi har också en borgerlig vigsel. Det blir uppe på Skansen Kronan 8/8. När det gäller festlokal så har vi hittills tittat på- Gosskörens Hus i Haga- Stora Holms säteriSka titta på Malins Skafferi på lördag.Andra lokaler som jag läst om här där man kan ta med egen dryck är:- Oceanen, Masthugget- Kustens Hus, MajornaVigselplatser finns många: BotaniskaTrädgårdsföreningenVid havetGunnebo Slotttex
    Frökenkräfta jag har med tittat på skansen Kronan faktiskt får kolla det vidare med min blivande.Han vill ha vid havet nånstans säger han hehe

Jag har varit på ett bröllop på malins skafferi, tycker det var jätte fint beroende på hur många gäster man har det kan bli för litet om man har många gäster.
  • Lantzakeri
    Mizty skrev 2008-05-28 08:48:58 följande:
    Grattis!! Då får jag tipsa om Stora Holms Säteri. Det är underbart fint & bra platser för vigsel finns där oxå! www.storaholmssateri.se
    Jag har hört talas om stora holms säteri jag åkte ut dit en dag bara för att se området det var ju inte det bästa men jag får helt enkelt boka tid för att se hur det ser ut inne i lokalen och grönska runt omkring.

känner lite stress inför att hitta en lokal hihi
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2