• Troll1

Nya Göteborgsbrudar del2

Hejsan! Det blev en typ alliansring med 11 st 0,07 ct stenar. De ska fixa till den lite så den blir tunnare undertill och lite vid sidorna, mer upphöjd vid stenarna. Vi fick väldigt bra pris och vi lämnade även in ihopskrapat guld (nej, inte tandguld ), så vi är nöjda såhär långt. Spännande!
    Jag har kännt mig skum hela dagen och nu har jag ont i huvudet o halsen. Jag ska lägga mig nu och hoppas det försvinner - POFF!
    Gunatt!

• Troll1

Mizty: Jag hade också en gammal vigselring, ganska smal men den var på 21 karat = bra! Vill du maila bilderna se´n?
    Jag känner mig "skum" idag med. Har varit på arb.förm träff....

• Troll1

Busfia: Nu blev jag nog lite grön av avund!

Visa, visa!!

Mizty: Det lät fint! Var ska du fixa med håret någonstans då? Det blir ngn annan florist för vår del. Jisses...
    Det har inte kommit ngt i mailboxen än. Hmmmmm.... Jag inboxar dig min andra adress också och även den första igen om jag skrev den fel.

Är fortfarande ett litet "ras". Men jag bättrar på mig till i morgon. Måste bara ha en utförlig beskrivning så jag inte går vilse, haha!

• Troll1

Hmmm, vi kanske kunde ses omkring Gamleport eller ngnstans i närheten. Kopparmärra? Jag hoppar nog av min buss (om jag tar den) vid Kungsportsplatsen.

• Troll1

Fru Trul: Ska du inte me på fikat? Gör det vet´ja!
    Mizty: Är det där de har "sjysst kaffe"? Det ligger två andra fik vid det där torget, vaddetnuheter, vid Jarl Sandin.

• Troll1

Haha, Mizty. Det står så på deras fönster. Det kanske är ngt annat. Jag får lukta mig fram...

• Troll1

Hej justagirl!
    Busfia: Korten, korten, kooorteen!

• Troll1

Tack tack säger jag också! Kul å ses, det hänger jag med på igen såklart.

Justagirl: Jag tänkte anlita dem, men ångrade mig. De fattade inte alls hur jag/vi ville ha det. Har varit och best på Törnrosa idag. Jättebra service!
    Visst är Tuve kyrka söt!

• Troll1
    busfia skrev 2008-08-15 18:17:17 följande:
    Troll1: Törnrosa där jobbar min kusins tjej. Hon gör min bukett. Jätte duktig...
    Är det hon som är gravid? Jag fick hjälp av dels henne, men mest Anita.
  • Troll1

Hon höll på att binda en jättefin bukett när jag var där. Är A. lika duktig?

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2