• Ajjse

Nya Göteborgsbrudar del2

Mizty: Jg var på apoteket och köpte tabletterna oxå! Vad sjutton jag måste ju prova.. Känner inte samma sötsug eller hunger. Jag bara ätit dom två dagar så det kan ju vara inbillning.. Jag tänker iallafall fortsätta med dom ett tag till!
    Ha det så kul imorgon på fikat, tyvärr kan jag inte vara med men jag hänger med nästa gång!

• Ajjse

GRATTIS MIZTY till radhuset! Härligt! Räkna med mig på grillkvällen, när ska vi komma???

Hoppas Bartan inte var allt för nervös på fikat, det är ju bara några dagar kvar..

Angående tabletterna så tog jag två idag efter lunch och det är först nu jag börjar känna hunger. Var på ICA och handlade och blev inte ens sugen på att köpa en chokladbit när jag kom till kassan. Känns gött!

• Ajjse

Hej Bartan!
    Hoppas du får en underbar dag och att du njuter allt vad du bara kan! Kram kram

• Ajjse

Bartan: Vilka fina bilder och vilken vacker klänning! Jag ryser när jag läser om din dag, börjar själv bli lite nervös.

• Ajjse

Mizty: Ha en underbar semester! Nu när regnet ska komma så åker du till solen, härligt! Dax för en fika när du kommit hem kanske?

• Ajjse

Jag har ätit en bröllopstårta från ICA Maxi som var helt suveränt god, vi kommer antagligen att köpa våren där.
    Priserna som ligger på nätet är helt OK!

Troll1 skrev 2008-06-10 09:54:49 följande:
    Är det ngn här som kan tipsa om bra ställe med ok pris på tårtor? Vi gifter oss i Tuve, men det kan vara i Göteborgsomr med omnejd.Tänkte Burgårdens konditori, men blev osäker. ICA Maxi? Ngt annat ställe?Låter trevligt med bio, men jag har en liten knodd hemma och sambon jobbar i Moskva ftf.
  • Ajjse

Halloj alla!
    Känns som om jag missat en del här..
    Välkommen hem Mizty, skönt att komma hem antar jag?! Vi har haft sååå mycket att göra på jobbet i två veckor men idag så bara gick jag kl 16:00. Huvudet var inte med alls så det var ingen ide att sitta kvar.. Ska strax iväg på ett Step pass med en kompis, det kan bli precis hur som helst. Jag kanske vaknar lite om jag tränar..

Ha en glad midsommar på er så hoppas jag att så många som möjligt ses på Fröken Olsson!

V.27 Kl:18.00 på fröken olsson

Måndag:
    Mizty
    Sakina

Tisdag:
    Mizty
    Sakina
    Angelica

Onsdag:
    Mizty
    Bartan
    Sakina
    Ajjse

Torsdag:
    Mizty
    Sakina
    Angelica

Fredag:

• Ajjse

Halloj alla! Vi ska till Tyskland och köpa drickat till bröllopsfesten, är det någon som sitter inne med ett super bra tips? Kanske på något gott prisvärt vin, eller en annan butik än Pråmen eller Calles som ligger i närheten av Puttgarden.

Mizty: Vi ses på onsdag och ta det lite lugnt med flytten, du måste spara lite tid till BT oxå

• Ajjse

Mizty: Är hemma idag med sjukt barn.. Räkna inte med mig imorgon på fikat!
    Stora tösen har huvudvärk och är väldigt hängig så jag känner att det är läge att ta det lugnt. Mår hon bättre så kommer jag självklart!

Dom ringde från kyrkan i fredags och berättade att kyrkan ska renoveras med start den 1/9! Himla kul.. Dom ska ta av alla takpannor och köra iväg dom för tvättning. Det tråkiga är att dom inte berättar något om detta förrän nu 2,5 månad innan vigseln. Kul bilder med byggställningar i bakgrunden... Jag är lite bitter just nu! Har mailat fotografen för att se om hon kan fixa bort allt sådant i datorn.

Mizty skrev 2008-06-30 12:56:33 följande:
    Hello!Tänkte bara kolla hur ni har det med fikan i veckan?! Tror vi skulle bli 4 på onsdag?!Utanför Fröken Olsson Kl:18.00 Hoppas det är fler som vill & kan hänga på då!!Kramizar
  • Ajjse

Mizty: Jag känner igen mig. Jag köpte oxå tabletterna och var jätte duktig! En vecka... Sen skulle vi göra än det ena än det andra. Jag kanske börjar med dem imorgon igen??

Hur hade ni det på fikat?

Mizty skrev 2008-07-02 21:11:46 följande:
    Hej!Tack för en rolig fika idag Troll1- Ja nu får du allt se till att följa med Jag har på tok för dålig karaktär mellan varven för att det ska hinna bli något resultat Men när man äter dom som man ska så är dom jäkligt bra!!
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2