• Troll1

Nya Göteborgsbrudar del2

Mizty skrev 2008-05-24 22:56:27 följande:
    Håkan (sambon) sa "VA???? Hur gammal är hon, trodde hon var yngre än mig" Han är 35 Jösses, tänk när min lille plutt blir 21
    Ohhh Jag får väl sträcka lite på mig då...
    Jag var 19, skulle fylla 20 när han föddes. Tog med honom till systembolaget när jag ÄNTLIGEN fick gå dit. Till min stora besvikelse behövde jag inte visa leg. Detta var 1987 och nu blir jag lika besviken när de inte frågar om leg.
    Hinner fylla 41 (15 sept) innan bröllopet... Bättre sent än aldrig.
    I morgon ska min dotter spela fotbollsmatch. När ska ni/vi ses?
  • Troll1

Danielaa: Här kan du kika: www.in-exfarg.se/index.php
    Bra butik o personal tyckte jag. Har dock inte kommit på vad den andra butiken hette... Får nog leta efter kvitton...

• Troll1

Mizty: Hur funkar tabletterna? jag har knådat min stackars bubbliga kropp så jag fick blåmärken. Upps, kanske tog i för mkt?

Frökenkräfta: Va spännande! Skriv ner lite frågor (om du inte redan gjort det...) Han är så upptagen och alla ringer till honom hela tiden, så det är bra om man kan få klarhet så mkt som möjligt där.

Jag har några frågor som du kanske också vill ha svar på?
    * Vad kostar det att sova på "hotellet" de har? P/p eller p/rum?
    Finns det tv etc där? (Tänkte på de lite yngre i vårt sällskap)
    * Hur är det med belysningen? Han skulle fixa lite fler uplights, det blir ganska murrigt om man inte ordnar fler lampor själv annars. Då måste man ev hyra lampor, kan vara bra att veta. (Våra vänner hade fullt sjå med det innan.)
    * Städsaker? (Hörde av en härifrån att det var sliten mopp etc.) Kanske en liten petitess förstås...
    * Tid när man får nyckeln på fredagen?
    Du MÅSTE inte på ngt sätt känna dig tvingad att fråga det jag stolpade upp här!

Ha det så roooligt ikväll alla ni som ska träffas!!!!

• Troll1

I morgon är det ju födelsedagsmiddag.
    Jag får spader, det är jättesvårt för övrigt att få ihop em nu när m2b inte är hemma. Lisas bästa tid är inte kl 18.00.

• Troll1

Gud(arna) ska veta att jag VILL!
    Hur får man bort gäddhänget?? Släåar på barn o kassar, så jag har snart värsta kulstöterskearmarna. Med gäddorna är kvar. Ngt tips sådär i elfte timmen?

• Troll1

Gaffatejp?? Hmmm vad är det, måste kolla upp! Annars funkar kanske gladpack? Jag nojjar över mkt nu. Daller överallt, utslag på kroppen (av stress, hormoner etc osv mm?!?) håret som blev avklippt alldeles för kort, hittar ingen sjal eller liknande, stay ups? - bullar ut både här o där! Vojne, vojne!

• Troll1

Har frågat i en annan tråd, men kollar här också:
    Jag vill ha tips på en bra, ej svindyr, trevlig, glad, lyssnande frisör. Annars "nojjar jag ihop"... Hon som ska mejka skulle även göra frisyrerna, men tärnan vill också bli fixad såklart (även mejkad)och vi hinner inte med. Behöver en tjej som donar med våra hår + stora dotterns. Vi gifter oss i Tuve, så kanske inte mitt i smeten i city? Eller??

• Troll1
    Mizty skrev 2008-05-26 23:04:34 följande:
    Ajjse - jag märkte det på bara några timmar Trul - Härligt att du kan hänga på!!Troll1 - Har varken tips på frisör eller jäddhäng tyvärr.Idag vann vi budgivningen på ett radhus här i Tuve Jag är SÅ j*vla glad!! Äntligen kommer vi ifrån vår tvåa!! Uteplats att grilla på oxå, wieeee! Inflyttningen blir antagligen den 15/7 så det är ju en del kvar av sommaren som tur är
    Nämen GRATTIS Mizty! Skönt med uteplats inte minst.
  • Troll1

Mizty: Jag bokar in en träff hos dig på altanen i sommar! Tänk vad sambon ska få vara hemma med sin LILLA gullvippa, han längtar så han nästan dör stackarn! Då kan jag ju passa på att gôtta mig på Miztys altan....
    Cambridge körde jag för snart 2 år sedan. Det var jättebra, men tufft i början. MEN ojj så schnygg jag blev! Nu orkar jag inte, men lite längre fram så.

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2