• Mizty

Halloj brudar

Strålande sol & idag är det kontraktskrivning

Angelica - Hej Här är bara att hänga på!

Carolina - Tack! Ska kolla in i din blogg senare!

Trolle1 - Kul att han blev så glad Klart att det är mysigt att bli ompysslad av mamma!! Tack Tyvärr har jag haft en LÅNG svacka, har inte gjort något frånsett några kort på flera månader... Men nu börjar jag bli lite sugen igen. Ja, vi pratade bröllopsbutiker, nixaklänningar, kinaklänningar, psalmer, herrkläder, inbjudningskort & barnafödande m.m. Mycket trevligt var det i alla fall!! Vi hade rekord i antal i går oxå, vi var 6 st

Kram på er tjejer

• Mizty

Grattis!! Då får jag tipsa om Stora Holms Säteri. Det är underbart fint & bra platser för vigsel finns där oxå! www.storaholmssateri.se

Lantzakeri skrev 2008-05-27 21:34:46 följande:
    HalloooJag min blivande friade till mig 19/4 och vi ska gifta oss 30 maj -09Letar efter lokal några förslag?Jag vill gärna ha med egen alkohol, ni får jätte gärna komma med förslag för vigsel platser med vi vill gärna hitta en fin plats där vi kan ha vår borgerliga vigselTar gärna alla förslag som finns ;))
  • Mizty

Hello girls!

Vill bara önska en trevlig helg!!
    Själv ska jag inventera hela helgen... *urk* Men jag får tänka på dom goa pengarna som kommer sedan

Bartan - Skiver här oxå Ha en underbar dag i morgon & njut!! Vill ha full rapport sedan!

Kramizar

• Mizty

Gó kväll!

Oj, vad vi har räknat i helgen... Men det blev ett väldigt bra resultat Och det är härligt när pengarna kommer

Jag blev så glad Bartan när du ringde igår!! Hoppas ni hade det riktigt mysigt Ser fram emot att få se alla bilder!

Troll1 - Hoppas ni kan öppna fönstren snart, det är ju SÅ varmt inne! Men vad det brinner överallt Har inte hört någonting om det... Hoppas allt går bra där hemma!!

Hoppas alla haft en underbar helg i det fina vädret!!

Kramizar

• Mizty

Bartan - Jag får ju skriva här oxå Ni var SÅ fina & du såg ut som en prinsessa!!

Trul - Är det på torsdag du opereas? Håller tummarna för dig & att allt går bra

Håller på för fullt med att rensa min dator, vilken himla tid det tar *pust*

I morgon ska jag åka med Börjessons på kvällen i skärgården! Det är en leverantör som bjuder, ska bli skitkul!! Mycket gott att dricka brukar det vara

Kram på er brudar!

• Mizty

Lite kanske

Troll1 skrev 2008-06-03 13:19:35 följande:
    Åh, Bartan, nu blev JAG knäsvag... Är det inte lite tidigt att bli pirrig redan??
  • Mizty

Troll1 & trul - Ja fy vilken resa det blev Blev många glas för dig Så fantastiskt perfekt kväll för den turen!! Trodde jag redan var på Mallis... Idag mår jag som förtjänat!! *URK*

Nä får kika in senare... Måste jobba undan lite!

Kramizar

• Mizty

Troll1 - Ja om en vecka ligger jag på plajan på Mallis! Vi åker på tisdag kl:07.00 Ska bli SÅ skönt att iväg & bara slappa Då var ni kanske på Klippan när jag åkte förbi med Älvsnabben! Vi hade så gott om tid så vi åkte Lindholmen-klippan-lilla bommen... Det är kul att åka båt

frökenkräfta - Åh, då ska vi ha fest samma dag Skönt att ni fått bokat & att det känns bra!! Hur går det med klänningsletandet då?

• Mizty

Hej Tjejer!

Har inte hunnit vara inne på flera dagar... Är långt i från färdigpackade och vi ska åka 4.30 Men det ska nog lösa sig! Jag får ju åka på semster

Tack Ajjse!! Ja, jag ska ta tag i fikaträff när jag kommer hem, jag lovar

Troll1 - Dom funkar bra! Vet dock inte om jag gått ner något, men sötsug, aptit & magen är mycket bättre!! Liposinol heter dom, du måste testa

Nä, nu måste jag packa vidare... Chaffören kommer snart

Kramizar brudar!!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2