• Troll1

Nya Göteborgsbrudar del2

TACK Frökenkräfta! Vad tyckte du?

• Troll1
    Mizty skrev 2008-05-27 21:14:22 följande:
    Om det är någon som vill kika på mina kort så har jag en blogg... www.miztyloveslife.blogspot.com
    Oj så fina bilder! Sicken liten goding ni har...
    Vad duktig du är på scarpbooking. Själv vill jag men kan inte.
    Kan man få lite "byskvaller" om kvällen? Ni hade trevligt förstår jag.
    Min son blev så glad över att bli lite ompysslad av sin mamma. Vi har inte bott ihop sedan 5 ½ år, efter separationen från hans pappa. Så han älskar när vi kör de vanliga födelsedagstraditionerna som vi gjort i alla år. Sötnosen blev överlycklig över mat, tårta, presenter mm. För att inte tala om min minsta tjej. Hon blev helt salig över att se sin bror.
  • Troll1

Stackars dej, Fru Trul! Krya på sig nu...

Bartan: ha det så bra hos nageltjejen idag. Passa på å njuuut!

• Troll1

Åh, Bartan!! Tänker på dej....
    Nu är du väl fru.
    Vackert väder också, precis som det skall vara!

• Troll1

Grattis Bartan! Härligt....

Frökenkräfta: "Kläm" inte in för många vad de än säger om antalet gäster som max. Det var trångt om plats när vi var där och det är ju trevligt om alla kan få lite space inte minst efter maten, vid dansen. Bara ett tips.

• Troll1

Åh, Bartan, nu blev JAG knäsvag...
    Är det inte lite tidigt att bli pirrig redan??

• Troll1

Lycka Till Fru Trul! Det blir gôrbra!
    Mizty: Nu blev jag allt avundsjuk... Dricka o äta gott på båten i det här vädret!

• Troll1

Mizty: Mallis?! Hahahah! Jag och min lilla dotter satt på uteserveringen nere vid klippan igår em. Hon går på babysim på Motionéra (Babyplasket) intill. Det var MÅNGA som trodde de var utomlands Själv mumsade jag på glass med jordgubb/konjak-smak och chokladbollsmak. Dé ni!
    Hoppas du piggar på dig snabbt Mizty!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2