Hej allihopa,
nu är vi gifta :D Och vi hade verkligen tur med vädret!
Det spöregnade på natten fast sprack upp under dagen. Vi var uppe vid Skansen Kronan och satte upp ett partytält kl 07.20. Visste då inte om det skulle stå kvar i vinden och duggregnet fast så blev vädret bara bättre o bättre.
Så nu är vi gifta och vi har inte riktigt hunnit smälta det hela ...känns fortfarande overkligt. Dagen gick väldigt fort. Alltför fort. Nu har vi ju en del kvar med denna veckan när inbjudningarna kommer fram och så festen. Det känns väldigt bra. Vi drar ut på allt det roliga under lång tid.
Det finns lite bilder på www.silvijaochmichael.weebly.com
Imorgon får våra familjer och vänner inbjudan! Det ska bli sååå roligt. Och att planera för bröllopsfesten. Ska kika på att sätta in annons i tidningen till nästa helg.
Allt gick fint , fast det var några missöden ....Jag glömde brudbuketten hemma och saknade inte den förrän efter vigseln(!) Ett vittne åkte hem till oss och hämtade den. Jag hade ändå ställt allting ihop på ett ställe, allt som skulle med fast det blir så mkt detaljer och allting snurrar och det är nervöst så utse någon som håller reda på alla detaljer åt er! TÄRNANs uppgift!!!
Så mina råd:
- utse någon som håller reda på alla detaljer åt er. det är mycket nog ändå på den stora dagen
- utse någon som är ansvarig för ev barn
- lägg inte alltför mkt pengar på buketten, hos oss saknade inte någon den
- lägg inte alltför mkt pengar på klänningen, dagen går så fort så fort
- fixa naglarna fint, det är mkt fokus på händerna och ringen
- lägg pengar på fotografen och ringarna :D
- NJUT!