• Troll1

Nya Göteborgsbrudar del2

Hej Bartan!

Vendel & Angelica: Tack för tårttipset, skall absolut kolla in dem!

• Troll1

Frökenkräfta: Oj så mycket fester du har att se fram emot! Du lär bli experten här i tråden...
    Kom gärna med tips till oss sedan.

• Troll1
    Sezzi skrev 2008-06-16 14:07:42 följande:
    Hejsan,Jag är också en göteborgsbrud... nyligen ;)Ska ni träffas någon gång snart eller? Skulle kunna man kunna joina på?
    Välkommen hit!
  • Troll1

Sara W skrev 2008-06-17 21:54:51 följande:

Hej allesammans!Sara heter jag och är också en blivande brud som bor i Göteborg. Vi planerar bröllop till jan 2010 (väldigt lång framförhållning) och håller just nu på att leta efter den perfekta lokalen, vilket är lättare sagt än gjort. Hoppas att det är okej att hoppa på den här tråden!Kram/Sara
    Välkommen hit!

Och välkommen hem Mizty!! Du hade tur med vädret, det vände när du hade åkt och blev som du märkt lite kallare. Sambon kom ÄNTLIGEN hem igår från Moskva!
    Jag fixade naglarna på Makeupandhair i Linnéstan också igår. Kostar 350:- just nu. Jag är nöjd! Har ngn här varit där och fixat sig med make osv??
  • Troll1
    frökenkräfta skrev 2008-06-18 11:55:39 följande:
    Nej inte på Makeupandhair. Är det salongen på Sveagatan? Jag har bokat manikyr dagen innan bröllopet på Jippi (eller Jippie kanske det heter?) på Kastellgatan, 250 kr. Vanlig manikyr.
    Ja, det stämmer. 350:- för akrylnaglar, fransk variant. Bra pris!
  • Troll1

Tjenis på er!
    Ja, det är ett helt set akrylnaglar. Jag tycker det är otroligt billigt. Anledningen till att jag inte gjort det förut är att det är så dyrt annars. Jag vet inte hur länge de håller bara. Vad säger du Mizty?
    Det är såå gôtt att han är här hos oss igen! Fick bla en fin MEXX handväska i skinn (oj så glad jag blev! och en MAC -primer jag önskat mig. Han hade köpt en massa roligt till min 9 åriga dotter också. Gulligt!
    Vår lilla tjej fyllde 1 år idag.

• Troll1

God fortsättning på midsommarhelgen! Vi firar minsta dotterns födelsedag i morgon, med släkten här på kalas. Jag måste städa = tråkigt!
    Hinner inte häcka här...

• Troll1

Vad är det med mitt Wordprogram?? När jag öppnar min fint gjorda "Vigselschema" så ser jag bara lite utspridda noter på sidan... VAD??

• Troll1

Duktiga töser! Jag har moffat i mig en massa tårta, kakor mm... Jag som hade gått ner 3 kg igen. Snacka om jojobantning a la Oprah Winfrey.

Mizty: Har du gått ner av kapslarna? Jag kände att jag inte hade råd med dem så jag avstod.

Ngn här som har klippt sig/fixat sig på ngn salong i Linnéstan? Tips mottages på bra frisör utan hutlösa priser.

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2