• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Hej!

Tack för en rolig fika idag

Troll1- Ja nu får du allt se till att följa med Jag har på tok för dålig karaktär mellan varven för att det ska hinna bli något resultat Men när man äter dom som man ska så är dom jäkligt bra!!

• Mizty

Hej Brudar!!

Ajjse - Ja det är därför jag är så off här Vi började packa i går & vi flyttar nästa fredag Men jäklar vad vi var effektiva!! Ohhh, jag blir helt stressad när jag ser din planering, vi ligger SÅ långt efter! Men v31 ska vi ha en träff med alla inblandade så då händer väl något hoppas jag

frökenkräfta - Pirrigt värre Just nu är jag överlycklig för att vi har så längt kvar (trodde jag aldrig jag skulle säga)...

sagesse - Vill höra mer om er dag!! Kul att höra att er dag blev lyckad!!

Hoppas alla mår bra & att vi kan få till en träff som många kan vara med på snart!!

Kramizar

• Mizty

Hej, hej

Troll1 skrev 2008-07-11 09:47:48 följande:
    Hinner bara säga "HEJ!!"
  • Mizty

Wieeee!!! Nu är det bara en vecka kvar tills vi flyttar Längtar nästan ihjäl mig... Nästa lördag ska grillen tändas på

• Mizty

Troll1 - Ja, ja, tändas i i alla fall!

trul - Ja kanske det du Skulle vara väldigt mysigt! Hur mår du nu??

• Mizty

Hej, hej!! Vill bara tala om att jag lever Har inget internet hemma på ett tag... *suck* Men jag återkommer!

Hoppas alla mår bra!!
    Kramizar

• Mizty

Hej, hej!!

Nu är jag tillbaka på jobbet igen & har tillgång till Internet Vadå abstinens

Har nu insett att på fred har vi 3 mån kvar & SÅ mycket som inte är gjort... Får nästan panik! Inga inbjudningskort, gästlistan är inte klar, maten är inte klar, har inte ens varit hos guldsmeden ännu Men det löser sig säkert & vi blir nog gifta till slut

Hur går det för alla??

Någon som är sugen på en ny träff??

Kramizar

• Mizty

Troll1 - Ja men vad kul!! Vad tråkigt att söka jobb. Hoppas det löser sig snart

Någon mer??

V.33 fika på Fröken Olsson 18.00

Månd 11/8

Tisd 12/8

Onsd 13/8

Torsd 14/8

• Mizty

Men gumman! Förstår att du är deppig. Hade själv blivit jätteldesen Hoppas du kan få honom på andra tankar!! Håller tummarna

fru Trul skrev 2008-08-04 15:29:19 följande:

Hello girls... Idag känner jag mig heldeppig... Som jag kanske nämt tidigare så ska ju jag å gubben flytta utomlands om ca 4 år, och vi sparar ju pengar för att få ihop ett startkapital...Hursomhelst så när vi gick igenom budgeten igår så säger min man vilken onödig utgift festen kommer bli som vi planerar på vår ettårsdag.. Han tycker vi ska skippa den helt... Blir så ledsen vi gifte oss ju i hemlighet å vi ska ju förnya löftena på denna festen som vi har inför släkt å vänner... Jag vet mamma kommer bli jättebesviken om vi skippar allting, å hur förklarar man för alla vänner å släktingar att nä det blir inget?Bläää, vill inte vara med längre, det här är inge kul!
  • Mizty

MD2009 - Välkommen hit Ja att hitta klänning är ingen helt självklar historia... Hoppas du hittar DEN!

Förra tisdagen var vi & träffade prästen, då slog det mig som ett knytnävslag att vi snart gifter oss! Men samtalet gick toppen, vi har verkligen en så himla bra präst. Han bor i Borås men han kommer så gärna för att viga oss Var väldigt nervös för att ta upp det här med ingången i kyrkan, vill ju gå in med min pappa... Det första han säger är: Du kanske vill gå im med Ulf? VA?! Ja, det var ju en lättnad

Nä nu ska jag ringa guldsmeden, måste ju ha ringar

Kramizar

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2