• Mizty

Det gick jättebra i går Är riktigt taggad nu!! Har tappat 2kg sedan igår... Och sedan jag började förra veckan på kombinerad så har mitt skärp blivit flera cm för stort! Det ger verkligen sporre att fortsätta!
    I går var jag med en av kompisarna på lunchen, hon åt kebabtallrik *mums* men tom det gick bra. Så nu är jag nog verkligen inställd på att klara detta!
    Lycka till idag!!!!!

Troll1 skrev 2008-08-18 20:52:13 följande:
    Mizty: Jadu... de andra har ätit tacos nyss... Jag vet att det är skitjobbigt och jag undrar om jag gör rätt, samtidigt som att jag VET att det ger effekt och jag FÅR äta god mat (fast mindre portioner) snart igen. Jag är bara så hopplös på kvällen. Hu är läget hos dig då?
  • Mizty

Slår vad om att detta är mina tärnor som startat! Shrek är Phenoms favorit & det är mycket snack om det hemma Slår vad om att det är för att försöka lura mig! Titeln på trådstarten är like skum... Vad tror ni?

www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3051000.html

• Mizty

Visst är det skumt Ger mig sjutton på att dom är inblandade i detta! men det återstår att se....

bartan skrev 2008-08-19 09:20:46 följande:
    Mizty; har kollat runt lite nu och i gbg finns det bara ett ställe att hitta med detta. Som du säger också så är titeln skum, visst finns det många c men varför skriva så om det inte ska anas ugglor.
  • Mizty

Visst är dom! Men just nu är jag rätt hungrig, får försöka låta bli att tänka på det...& dricka mer vatten!

Troll1 skrev 2008-08-19 12:13:43 följande:
    Ojdå! Dag 2 med Cambridge, det funkar rätt ok. Är inte så hungrig än. Kvällarna är värst annars.
  • Mizty

Iiiiihhhh.... bara 3 dagar kvar! Gud vad roligt! Kommer oxå grina... Pappa & jag är lika blödiga, vi kommer väl storgråta båda två när vi gåt in tillsammans

busfia skrev 2008-08-19 23:46:48 följande:
    Troll1: Det känns bra. Allt är nu klart o kan äntligen njuta Min tärna o min mamma är mer nervösa än va jag är. ha haEn sak vet jag att jag kommer lippa som bara den när jag står utanför kyrkan, så jag har nog inte fattat än
  • Mizty

Jag dricker mina kl:8.30 14.00 & 19.00 det känns som en lagom spridning över dagen. Mne jag dricker närmare 4 liter vatten oxå! Igår mådde jag skit, men känns mycket bättre idag! Hungerskänslorna försvinner efter några dagar, man måste bara hålla ut Nu ska vi banne mig klara detta!!!! Eller hur?!

Troll1 skrev 2008-08-19 18:04:51 följande:
    Jisses, så hungrig ja är. Sista målet för idag var redan kl 16,30. 3/dag är inte mkt precis... Vad gör man?
  • Mizty

Bartan - Du är hjärtligt välkommen i gänget

Troll1- Jag mår oxå mycket bättre idag!! Igår var jag riktigt under isen... Så det är nog så att vi har hamnat i ketos redan.

Vi får ta en träff här hos mig nästa gång Dricka cambridge (eller annat) och lite cola light

Om det är någon som är sugen på smyckesparty så är ni välkomna den 11/9!! Vore kul om några vill & kan

fru Trul - Precis så brukar jag göra Med lunch & godis alltså... Bilderna hade varit roligt att se live!

• Mizty

Troll1 - Hon jag pratade med igår sa att mna kan dricka lite light när manblir lite less på vatten! Jag tuggar tuggumi så käkarna snart går ur led När jag kom hem idag åt H & P pannkakor med glass & sylt Blev jag sugen eller vad?? Men f*n vad stark man känner sig när man står över!! Undrar hur det går på lördag, då ska vi på grillfest GO GIRL!!

• Mizty

Oj, vilket schema Men roligt antar jag! Gött att vara ledig, vill jag oxå vara!

busfia skrev 2008-08-20 22:57:19 följande:
    Oj oj va duktiga ni e tjejer Japp nästa fika träff ska ni få se korten. Nu har jag semester f-n va skönt!!I morgon börjar allt:kl 10.00 Fixa naglarn, 14.00 Vaxa ben,15.00 Ansikts behandling. Sen ef det ska jag hämta min klänning TJOHOOOO
  • Mizty

Åhhh vad gott med tacos! Ja det är vi banne mig

Troll1 skrev 2008-08-20 22:53:50 följande:
    Här åt de taco-rester. Den goa vitlökssåsen luktade i hela köket. Å jag som ääälskarrr det. Men vi brudar är grymma! Då ska jag smaska på med tuggummin och lightdricka mellan varven.Natti!
  • Mizty

Är det någon som sett fjärilar i svart eller vitt någonstans??

• Mizty

Troll1 - Tråkigt att du mått dåligt idag Själv mår jag väldigt bra! Lättaste dagen hittills... Hoppas du mår mycket bättre i morgon!!!! Ska kolla tradera, tack!!

• Mizty

Jaså, du är oxå vaken Hoppas det gick bra på jobbet idag! Fick du hämtat påsarna?

bartan skrev 2008-08-21 22:57:13 följande:
    Troll1;hur gick det hos ulf idag?
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2