På söndag drar det igång! Nu jävlar!
beach2009.blogdog.se/blog.html
Jag ska gå ner i vikt, och jag ska banne mig blogga om det också!
På söndag drar jag igång på allvar!
Jag ska gå ner i vikt, och jag ska banne mig blogga om det också!
På söndag drar jag igång på allvar!
Första invägningen, 118,3 kilo!
Nu får vi bara hoppas att vågen visar på lite mindre vid nästa uppdatering. Hoppas bara nu jag hittar ett måttband så jag kan mäta midjemåttet.
feministbrud skrev 2008-05-27 17:16:21 följande:
Kameran har batterier och bloggen har bilder!
Grunnar på om jag ska länka till Pixbox i bloggen istället. Blir så kluddrigt som det ser ut nu tycker jag.
Till Pixboxgalleriet: www.pixbox.se/alb_show_id809855_page0.html
Heh, ja, jag har ett tag kvar tills jag ser ut som Sixten Landby (killen på min visningsbild), men vad attan, man måste ju börja någonstans...
Mwoahahahaha, jag har gått ner 1,5 kg sen förra veckan!
Följ äventyret på: beach2009.blogdog.se/blog.html&contentID=127090&read=1&start=0
Tack för alla kommentarer!
Äntligen är det min tur skrev 2008-06-04 10:32:31 följande:
Heh, det är bara ni väntar till strandsäsongen 2009, då kommer jag att dominera scenen totalt.
Jaha, så var det dags för uppdatering igen då! 0,9 kg och 2 cm mindre runt midjan är veckans betyg. Inte alls tokigt!
Bloggen: beach2009.blogdog.se/blog.html&start=0
Direktlänk till veckans bilder: www.pixbox.se/alb_show_id824905_page0.html
Det gör nästan ont i mig att se hur jag såg ut hösten 2005: www.pixbox.se/pic_show_id21130309.html
Nå inget att deppa ihop över. Strandsäsongen 2009 ska ni få se en Hammerman som får pojkvaskern på bilden att likna en utmärglad nakenråtta!
Vill bara tillägg att BMI suger. På kortet från 2005 vägde jag 92 kg och hade ett BMI på 28. Man ska inte ligga över 25. Huff! Jävla nonsens.