Inlägg från: SidenRos |Visa alla inlägg
  • SidenRos

Vinterbröllop 08/09 nr 2

hej tänkte hoppa in och säga hej hej :) vi gifter oss den 6 december 08 =) hihi nästan snart=)

• SidenRos

här går det så där har köpt ring klänning bokat för vigsel och lokal bestämt mat... haha men de är väl det som de är får väl stressa sen i slutet istället :p

• SidenRos
    Ceasara skrev 2008-08-13 11:24:41 följande:
    Men mycket är ju gjort, det andra hinns med... Ingen fara.
    hur långt har du kommit själv då? =)
  • SidenRos

okej men då har du fått mycket gjort endå=)ska ni ha ett stort bröllop eller?... jag har själv fått ett litet problem här nu jag har köpt min klänning men nu har jag börjat ångra mig när det gäller den vet inte om jag vill ha den så nu är jag inne på och sälja den och köpa en ny har hittat en jag har fastnat för...

• SidenRos

ja de är så jag känner ska nog försöka sälja den tror jag... va skönt att du är nöjd med din =) skulle oxå vilja vara det...

• SidenRos

vet någon hur man lättast får en klänning såld? jag har ångrat mig på den jag har köpt men jag vill hjärna ha den såld innan jag köper en annan...

• SidenRos

men det min tanke är att jag tycker det är väldigt svårt och få en klänning såld på dom olika ställerna... tycker det är många som försöker få sina sålda men de kanske är så de är

• SidenRos

heeh tack så mycket många goda råd ...=) jo de e många som säljer sina beg klänningar till överpris därför att jag satt ner min rätt bra och skrivit att pris kan diskuteras om man e intreserad för pengarna är väl inte de viktigaste bara man får tillbaka nått... :)

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2