Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Vinterbröllop 08/09 nr 2

Räknas 14 feb med här?

• FinalFantasy
    Ceasara skrev 2008-08-13 11:14:44 följande:
    6 dec är väl ändå snart. 14 feb räknas också som vinter. det finns fler som gifter sig då i denna tråd. Välkomna. Hur går planerandet?
    Tack Det går sådär. Försöker jaga vår festlokal för människan haft semester över en månad nu! Vill få det klart så man kan börja pyssla inbjudningskorten. Kyrkan är klar, näbbar, tärnor, marsalker är med på noterna fotografen är bokad. Sitter och klurar mat och transport just nu
  • FinalFantasy

Hur gör man när hästen inte vill följa med i ideerna? Håller på att skola min häst till damsadel för att rida fram till vigselplatsen men han är inte helt på.. får man gifta sig i vida byxor då? Typ byxkjol?

• FinalFantasy

Haha blir nog ett par ultravida fladdriga vita byxor och en snygg jacka med pälskant eftersom vi viger oss utomhus Jo min trogna fula varmbodstravare ska bli stylad med vita blommor i manen

• FinalFantasy

Nån här som vill ha fuskpäls på sin stora dag? Blev erbjuden av en väninna att köpa loss flera billiga av henne Tänkte fixa en åt mig men kan ordna flera, finns för över axlarna och finns med arm. Tror även ett gäng i färg. Sen även små storlekar för barn i flera färger som är över axlarna

Bokade 2 små svarta åt döttrarna och en vit åt mig

(hoppas inte detta ses som reklam )

• FinalFantasy

Jackorna är stl 36 eller 40 och går till under bysten och i fuskpäls, sen fanns även modell över axlarna, lite nätt med band. Tog bara en sån över axlarna nu

• FinalFantasy

Kan fota den i morgon Ska köpa batteri

Jag är så inköpstokig nu får akta mig så jag inte overbuy men hittar så mycket kul och bra osv

• FinalFantasy

Min kompis ska göra våra tårtor och dekorera och hon kommer få fria händer livrädd

• FinalFantasy

Då är vi två

Zsarah skrev 2008-08-20 17:44:40 följande:
    kul med flera vinterbrudar:D ååh, jag har problem jag hittar ingen ring som känns rätt:S vilket i-landsproblem:)
Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2