Vinterbröllop 08/09 nr 2
Räknas 14 feb med här?
Räknas 14 feb med här?
Hur gör man när hästen inte vill följa med i ideerna? Håller på att skola min häst till damsadel för att rida fram till vigselplatsen men han är inte helt på.. får man gifta sig i vida byxor då? Typ byxkjol?
Haha blir nog ett par ultravida fladdriga vita byxor och en snygg jacka med pälskant eftersom vi viger oss utomhus Jo min trogna fula varmbodstravare ska bli stylad med vita blommor i manen
Nån här som vill ha fuskpäls på sin stora dag? Blev erbjuden av en väninna att köpa loss flera billiga av henne Tänkte fixa en åt mig men kan ordna flera, finns för över axlarna och finns med arm. Tror även ett gäng i färg. Sen även små storlekar för barn i flera färger som är över axlarna
Bokade 2 små svarta åt döttrarna och en vit åt mig
(hoppas inte detta ses som reklam )
Jackorna är stl 36 eller 40 och går till under bysten och i fuskpäls, sen fanns även modell över axlarna, lite nätt med band. Tog bara en sån över axlarna nu
Kan fota den i morgon Ska köpa batteri
Jag är så inköpstokig nu får akta mig så jag inte overbuy men hittar så mycket kul och bra osv
Min kompis ska göra våra tårtor och dekorera och hon kommer få fria händer livrädd
Då är vi två