Vinterbröllop 08/09 nr 2
Ni som gifter er i vinter och ska ha uthomhusvigsel, hur lång vigsel kommer ni ha? Jag tänker på risken att frysa...
Ni som gifter er i vinter och ska ha uthomhusvigsel, hur lång vigsel kommer ni ha? Jag tänker på risken att frysa...
ni som ska ha utomhusvigsel, hur gör ni för att inte frysa ihjäl på kuppen?
ah, smart att alla får hålla i facklor Hur lång ceremoni räknar ni med?
det låter fint
kan ni inte ha inspelad musik?
vi var och beställde ringar för några dagar sedan! de kommer verkligen att bli så fina. speciellt den min h2b ska ha; typ alliansring med svarta diamanter i
min h2b har velat fram och tillbaka om han ska ha en ring till, men det berodde mest på att det skulle bli mer pengar. Är glad att han till slut bestämde sig för att ha en ring till, vill ju inte vara den enda som kostar på bröllopet
visst är det snyggt med färgade?! vill också ha det, men det blir snyggare med vita stenar till min förlovningsring... kan tipsa om www.fancydiamonds.net, där kan man dregla lite Hittade en mörklila diamant, men jag får nog spara ett tag om jag ska få ihop $50000
Om jag har förstått det hela rätt så är palladium en vit metall, som vitguld, silver och platina. Fördelen med palladium ska vara att den håller sin "vithet" som platina men kostar som vitguld.
Själv har jag borstat vitguld i förlovningsringen. Har aldrig roiderat om den (haft den i drygt 3år), men å andra sidan gillar jag inte det vita blanka så mycket
Välkommen!
en spontan tanke när det gäller färger till alla hjärtans dag är ju så klart rött... och kombinera med guld. Men jag tycker att du ska välja någon färg som du/ni själva gillar och klär i (det sistnämnda om ni vill ha färgerna i kläder, bukett osv). Själv tycker jag det är mkt roligare om det är någon oväntad färg
Håller med, man ska absolut inte känna någon press att ha färgtema! Men det är ju alltid kul med en tråd genom allt, såg någon annan här inne som skulle ha en viss stämpel (rätta mig om jag har fel) som genomgående tråd.
Vi kommer att ha creme/ivory, burgundy/vinrött och guld genomgående från trycksaker till kläder och bukett. Ville inte ha kalla "vintriga" färger som blått, vitt och silver utan ville tillföra värme i kylan
helt rätt, mötkblått känns inte lika kallt. Dessutom kombinerar ni ju med rött Jag syftade mer på isblå/ljusblå som "typiska" vinterfärger