Inlägg från: Vargtassa |Visa alla inlägg
  • Vargtassa

Vinterbröllop 08/09 nr 2

Får man vara med här!? Vi har börjat fundera på 14 feb 2009, alla hjärtans dag och tillika våran 11-årsdag :D Vi ska kolla på en lokal ikväll.. Tänkte gifta oss borgligt och sen ha fest för ca 40 pers. Har inget jättebudget, ca 25,000 kr, vi bjuder våra allra närmsta släktingar, föräldrar och syskon, och sen de närmsta vännerna.. Men BlendaSigne fick en ju genast att tänka om! Marchaller och fyrverkerier! Hmmmmmmmmm, hur ska vi göra det här ;)

• Vargtassa

Klockan 20,00 ska vi kolla på lokal.. Det första steget mot målet... Lite pirrigt bara det! :D

• Vargtassa

Jösses, idag bokade jag tid på statshuset.. Den 14 feb på alla hjärtans dag (våran 11-årsdag) kl 14,45 blir jag fru Sjöblom!!!! Gaaaaaaaaaaaaah, vi tänker verkligen göra det här! *glad glad glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad*

• Vargtassa

Brudar! :) Får man fråga vart ni har köpt/tänker köpa era ringar? Min m2b har tappat sin förlovningsring och jag har min på tummen för den är för stor så vi skulle behöva köpa allt nytt. Någon som hat tips på lite billigare sorter?

• Vargtassa

Så typiskt min otur!! Efter en massa surfande så bara shit, där är RINGARNA! (Jag vill ha ringar i vitt guld då jag inte är så förtjust i vanligt guld.) Men naturligtvis så kollar jag med mina BT vänner vad som sagts och det märket jag fastnat för hade fått tokdålig kritik.. :( Leta vidare....

• Vargtassa

FruHamberg:
    Hur länge har du huserat här egentligen? Du verkar ha tokkoll på det mesta :D

• Vargtassa

Vad är det med det här att omrodinera dom om det är vitguld? Det var ur Schalins serie Glaciär som jag hittade ringarna..

• Vargtassa

Zsarah och fruHamberg! Tack!! Tror jag struntar i ringar i vitguld, verkar inte vara nå bra i längden.. Vad är det här palladium för något? Är det en vit metall? Vad tror ni om ringar i silver annars..... Skulle det se B-igt ut? Kanske titan men jag tycker den är lite för mörk.. Förslag mottages tacksamt! :)

• Vargtassa

Wehoo: Samma här! Samma dag och ungefär samma "problem" ;) Vi får klura lite...

• Vargtassa

*skratt* Ja kul har man när man följer med i den här tråden...

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2