Vinterbröllop 08/09 nr 2
klart man får
klart man får
Vad härligt med kanel dessutom kommer ni säkert att associera till ert bröllop sen så fort ni känner kaneldoften!
Soon to be Mrs P skrev 2008-08-14 15:21:08 följande:
*kikar på min ring* det beror på hur man menar med slät, den var ju slät från början också Jag tror inte att det är någon större skillnad på hur den ser ut nu jämfört med när den var ny. Men det är ju inte helt omöjligt att själva "strecken" syns mindre. Jag är helnöjd med min ring, sitter fortfarande och beundrar den då och då Gillar även att den inte är så ljus och blank, verkligen glad att vi inte hade pengar till platina så det blev vitguld istället.
har också förstått det så
Nancy Drew skrev 2008-08-14 15:38:22 följande:
*lägger mig i* den var snygg!
Fy vad hemskt!! Hoppas du lyckas få tag på något nytt snart. Håller tummarna!
Måste sätta mig imorgon och försöka göra klart inbjudningskorten. Har gjort ett par provkort för att få upp självförstroendet lite innan jag sätter igång på riktigt Vi får väl se hur det går och hur länge jag har tålamod...
ballonger på tårtan`?
hehe, okej. Kom just på att jag faktiskt sett en tårta dekorerad med ballonger... Hade tom sparat bilden på datorn
Vi kommer att fotas mest före vigseln, som är 15.30, men även efteråt just för att vi vill ha bilder i mörkret. Hör med fotografen att de klarar det, ställer lite mer krav har jag förstått det som.
Anna och Ola skrev 2008-08-18 21:22:08 följande:
Jag har inte min klänning än Fast jag ska få den uppsydd, så det kanske inte räknas.
Tycker du gör rätt i att vänta till rean. Ska du ge dig ut innan och testa lite så du vet på ungefär vad du vill ha och passar i?
Det låter jättesnyggt! Vilken modell blir det på klänningen?