-
Vad jag förstår så ligger dom ganska lika.. Är lite sugen på palladium själv ;)3Jane skrev 2008-08-14 16:22:35 följande:Vad kostar palladium i jämförelse med vitguld?
-
En till 14 feb! Kul! Letar oxå palladiumringar.. Dela med dig om du får nå bra tips ;)Västindienbröllop skrev 2008-08-14 16:52:33 följande:Hej alla. Får jag hänga här också? Gifter oss nog 14 feb i Västinden. Säger NOG bara för att vi väntar på att få datumet klart med hotellet på Anguilla. Det blir barfota bröllop på stranden för vår del. Jag har också kikat lite på ringar och det lutar åt Palladium eller Platina. Ni som har såna, vart köpte ni era och vad fick ni betala ca? Försöker få ett hum om vad det kommer kosta. Har ni redan kikat på klänningar? Jag lutar nog åt en enkel klänning som passar ett strandbröllop.. Några tips någon?
-
Någon som råkar veta om det finns nån guldmsed som håller på med palladiumringar i Uppsala?
-
Jaha brudar.. Här kommer jag med dagens bomb då.. För ca 1,5 timme sen fick jag sparken från mitt jobb pga att det inte fanns tillräckligt med pengar. Sitter här och bölar som en gris och bara känner mig uppgiven. Om två veckor har inte jag något jobb. Det var det bröllopet det. Tur att man inte hade hunnit säga det till någon. FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!! Det var bara för bra för att vara sant. Vantrivdes i många år på mitt gamla jobb och nu när jag hittat ett nytt (jobbat där sen i mars) och trivs KANON med allt och alla då har dom inte råd med mig.
Bröllopet går ju att rädda om jag får ett nytt jobb typ NU men hur troligt är det.. Hade sökt hur mycket jobb som helst när jag fick det här.. Chefen vart oxå ledsen. Absolut inte hans fel (jobbar i en järnhandelskedja) och det var ju ändå skönt att höra att det absolut inte var fel på mig heller. *LEDSEN*
Hoppas eran dag varit 1000 gånger bättre än min..
:(
-
Hejsan brudar!
Jag har börjat förlika mig med min jobbsituation (blev uppsagd i förrgår för den som inte hängt med) och jag börjar se ljuset i tunneln... Positiva tankar. Det ska nog gå bra det här.. Har hittat lite jobb jag ska söka på arbetsförmedlingens hemsida och ska kolla upp lite andra ställen som jag vet behövde timfolk för inte så länge sen... Med lite tur så kanske man kan få ihop det så bröllopet kan bli av i alla fall. Det är det jag kämpar för just nu. Vill så gärna bli Fru S.... Efter 11 år och två barn så var det så nära. Nej, hej å hå kämpa på!
Ett stort tack för all uppmuntran här inne!!!!!!!!!!!!
Kram -
Kära vänner i denna ärade församling ;)
Jag och min sambo pratade om bröllopet igår eftersom jag har förlorat jobbet. Vi har lite pengar sparade och min m2b tyckte att vi skulle gifta oss ändå! Även om jag inte har hittat nåt jobb. Nu är det ju ganska lång tid kvar till feb men man vet ju aldrig vad som händer.
Så det verkar som att jag blir kvar här ändå!!
*wiiiiieeeeeee*
Vad roligt att folk har börjat berätta för sina nära! :)
Jag vill så gärna men ska försöka hålla mig så det blir en överraskning när vi skickar ut inbjudningarna.. -
*skratt* var oxå in där och kollade men det kändes lite fel...
ingenjörsbruden skrev 2008-08-18 12:54:54 följande:Hmmm....är du säker på att du köpt väska o klänning där....väska kan jag nog köpa då de brukar vara lite kantiga.....men klänning?! Känns lite hårt, stelt o lite mkt el kanske?! *hihihi*Har du en annan länk? -
Älskar julen! Hade jag fått som jag velat så hade vi oxå gift oss på julafton! Men min sambo är tyvärr inte riktigt lika julariserad som jag ;)
Wingtear skrev 2008-08-19 21:20:43 följande:Vi förlovade oss på julafton -06 och vi tyckte det passade bra, varför vara som alla andra. Vi har bara har kaffe och tårta då, den stora festen tar vi sommaren -09 -
Herrejösses! Å jag som trodde att alla gifte sig på sommaren :)
Men visst känns det som att "säsongen" gått ner lite.. Finns ju inga brudtidningar eller så att köpa.. Men jag googlar allt istället! :)
Har oxå problem att hitta ring. Hade från början tänkt att köpa 2 nya ringar till oss båda men det vart lite saftigt ekonomiskt så nu köper vi nog bara en varsin ring istället. Sambon får en extra bred,slät ring eftersom han ändå bara har den hängandes i ett halsband (jobbar på mekanisk verkstad så skulle han ha den på sig och fastna så skulle det nog inte gå så bra) och jag köper nog en lite bredare vigselring med stenar i.. Tror ni det blir bra?
-
Kan tillägga att sambon tappat sin förlovningsring (halsbandet gick sönder) och min ring har jag på tummen för den är för stor.. Dessutom vill jag inte ha vanlig guldring längre utan vitguld.. Tucker mer om silverfärg än guldfärg på smycken..
:) -
34 st kan inte ha fel! ;)
ingenjörsbruden skrev 2008-08-21 14:21:32 följande:Vintersäsong är den nya innesäsongen eller hur?! -
Det lutar mer och mer åt att det bara blir en ring. Då kan man ju lägga ut lite mer pengar på DEN ringen istället.. :)
Vilken tur att jag har er på BT!!!!!!!!!! :)
Novemberbröllop08 skrev 2008-08-21 15:03:47 följande:Japp Vinterbröllop rockar fett Tror det blir jättebra med ringarna. Vi kommer bara ha våra vigselringar. Han har en som är 7 mm bred och jag har en ring som ser ut som 2, en rad med 5 diamanter och en rad med 1 diamant -
Jag äe en levande ljus människa! Därför måste jag gifta mig på vintern så pyromanen i mig kan få utlopp.... :)
-
Ååååååååh vad mysigt!! Hade på förslag att gifta oss vid jul för jag älskar julen med alla ljus och folk har adventsljusstakar i alla fönster osv.. Men min m2b var inte riktigt inne på samma spår. Men bröllop blir det även om det blir lite senare ;)
Vinterblomma skrev 2008-08-21 16:20:23 följande:Hehe!Jag älskar levande ljus men är inte pyroman!Personligen älskar jag advent så vad kunde vara bättre att gifta sig i? Så vackert när man tittar in genom fönstren och det är kallt ute men varmt inne och jag är så glad att vi funnit en middagslokal där det finns en gammal eldstad som ska vara tänd. Och istället för champagne ska vi bjuda på glödd när gästerna anländer; snö eller inte!Vinterbröllop ska det va! -
Jaaaaa! Klart den här tråden måste fortsätta!! :)
-
Hörni.. Visst är det "normalt" snö i febuari?