Inlägg från: Ceasara |Visa alla inlägg
  • Ceasara

Vinterbröllop 08/09 nr 2

Visst är det galet vad tidigt ute man är, men samtidigt skönt att slippa stressa.

Ring ska vi kolla på i september när min M2B har en hemresa. Jag har hört att det kan strula sig ibland om man har en guldsmed som skall tillverka. Jag menar att det kan dra ut på tiden. Vill ha den i trygtt förvar hemma några månader innan vigseln i alla fall...

• Ceasara

Varför blir M2B i annan färg?

• Ceasara

Så det är förklaringen. Mycket man inte förstår. Fattar inte hur länge det tog innan jag fattade vad M2b betydde och så hade jag kunnat kolla det genom att lägga pilen över. Men, men...

• Ceasara

SimoneB: jag förstår. Har ju redan kontaktat en catering firma som vi vill ha och kan inte få ny förslagsmeny tillräckligt fort tycker jag.

Har du bild på klänningen. Låter spännande.

• Ceasara

Simone B:

Låter som en bra plan. Efterrrätt eller ostbricka tror jag är vilket som. Man brukar få i sig nåt ändå. Dessutom brukar portionerna vara anpassade efter antalet rätter.

Låter bra med tårta i annat rum så folk kan röra sig lite.

Låter trevligt med trubadur, det är ju lite lyxigt. Man kan väl dansa mellan borden om man önskar...

• Ceasara

2:e advent: Grattis. Hoppas att det går enligt planerna. Ska säkert fungera. Vintern är ju oftast inte högsäsong.

• Ceasara

Oj, det var mycket. Men användbart. Man får lite lätt stress när man är i gång. Men kul blir det.

• Ceasara

O.T Jag blev just kallad på en andra intervju för ett nytt jobb. Härligt! Nu sitter jag i kö till facket för att kolla löneläget då jag skulle lämna löneanspråk.

• Ceasara

Oj då, la mig alldeles för lågt vid förra intervjun. Får försöka rätta till det i morgon. Hoppas, hoppas. Får jag den lönen skulle jag hoppa högt...

• Ceasara

Jag längtar efter leta ring och klänning. Jag ska kolla klänning i september och ring då också när min M2b är på hemresa från Afghanistan... Längtar till att bli fru...

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2