Inlägg från: Mikabella |Visa alla inlägg
  • Mikabella

Jippi för att...

...det är helg! För att jag är frisk! För att solen lyser! Ja det finns sååå mycket ropa Jippi! över..Vad är ditt "Jippi!" idag?!

• Svar på tråden Jippi för att...
  • Mikabella

JIPPI! för alla glad pinglor som ska gifta sig och för alla er som skrivit här! Så roligt! Jippi!

• Mikabella

Åh häftig! Låt oss veta hur det blev. Jippi för dig!

gustafmatilda skrev 2008-05-23 23:46:14 följande:
    Jippi för att jag airbrushat på en hoj för första gången. Kalassnyggt blev det - imorrn ska maskeringstejpen av så får jag se det riktiga resultatet.
  • Mikabella

Jippi för att det är måndag!!... Kan ju låtsas lite så kanske det känns bättre ;)

• Mikabella

Grattis!! O önskar dig den bästa bröllpsdagen!

hanjoh skrev 2008-05-26 13:49:25 följande:
    ja just det!jippi för att jag lyckades ta körkort förra veckan
  • Mikabella

Åh spännade m hus visning! Lycka till!
    Summer 080802 skrev 2008-05-26 13:47:42 följande:

Jippi för att vi ska kolla på vigselringen ikväll! Jippi för att vi ska på husvisning på onsdag!! =)
  • Mikabella

JIPPI för solen!!! o ett litet jippi för mig själv som inte ger upp.

• Mikabella

GRATTIS!!! Hoppas att ni får världens bästa dag! Jippi för er!!

sofili skrev 2008-05-28 16:32:31 följande:
    för att vi gifter oss ute på lördag och då ska det bli STRÅLANDE SOL och 28 grader varmt...!!!!!
  • Mikabella

Jippi för att man är på väg ner till stranden! kanske ett premiär dopp idag?!

• Mikabella

Jippi för att jag har varit så duktig idag! Å så ett jippi för att det är fredag imorgon!

• Mikabella

man blir så glad av allas Jippin!! Jätte roligt att ni har så mycket att hurra för!

Själv ropar jag Jippi! för att en sushibar öppnar vägg i vägg med mitt jobb idag! Mmmmmm!!

• Mikabella

Jippi för alla glada, starka, söta, pigga, hjälpsamma och gulliga BT medlemar!

Svar på tråden Jippi för att...