Inlägg från: gustafmatilda |Visa alla inlägg
  • gustafmatilda

Jippi för att...

För att det bara är två veckor tills jag ska gifta mig med min älskade!

Sofili: lycka till!

• gustafmatilda

Jippi för att jag airbrushat på en hoj för första gången. Kalassnyggt blev det - imorrn ska maskeringstejpen av så får jag se det riktiga resultatet.

• gustafmatilda
    Mikabella skrev 2008-05-24 12:31:35 följande:
    Åh häftig! Låt oss veta hur det blev. Jippi för dig!
    Det blev faktiskt över förväntan! Är duktigt imponerad över det jämna resultatet, och kul var det också! Alla kåpor är svarta, jag målade bara en form på framkåpan i en härligt rödorange färg. Formen påminner lite om huvudet av en räv framifrån. Funderade på att måla lite gult på "öronen" och skugga in mot "ansiktet", men jag får se. Vem vet, jag kanske ska måla något på underkåpan och bakkåpan också? Sjukt roligt var det! Jippi!

Och så jippi för att jag ska fortsätta på morgongåvan till min gubbe. Hoppas det blir klart innan han hinner hem!
  • gustafmatilda

Jippi för att våra kläder är klara! Eller ja, Gustafs mantel ska sys upp lite grann, så den kommer på posten, förmodligen på onsdag. Men ååh så fina kläderna blev, både hans och mina. Jippi för att jag snart får gå klädd i en så vacker klänning!

• gustafmatilda
    sofili skrev 2008-05-28 16:32:31 följande:
    för att vi gifter oss ute på lördag och då ska det bli STRÅLANDE SOL och 28 grader varmt...!!!!!
    Grattis, lycka till och drick mycket vatten så att ni inte tuppar av! =)
  • gustafmatilda

Jippi för att det finns fantastiska människor och vänner som hjälper en när man har det svårt!

Och jippi för att det strax bara är en vecka tills jag ska få gifta mig med min favvismänska!

• gustafmatilda

Jippi för att jag hade en underbar dag igår och min älskade lagade så god mat till oss. Jippi för att vädret är så vackert och solen skiner på dagens brudpar!

• gustafmatilda

Oh jag har saknat den här tråden.

Jippi för att jag och min man har det så bra, för att ekonomin verkar reda ut sig och för att jag har ett jobb på gång. Jippi för den goda maten jag lagade innan och för att jag är så härligt trött och ska gå och lägga mig nu! =)

Och så ska jag nog baka bröd imorrn. Varför gör man inte DET oftare, liksom?

• gustafmatilda

Åh sushi! Yummy! Jag hoppas på att få jobb fortfortfort så att jag kan uppehålla min hobby med att sitta och äta gottit med pinnar. Inte ätit sen jag flyttade hit i mars =/

Svar på tråden Jippi för att...