Jippi för att...
För att det bara är två veckor tills jag ska gifta mig med min älskade!
Sofili: lycka till!
För att det bara är två veckor tills jag ska gifta mig med min älskade!
Sofili: lycka till!
Jippi för att jag airbrushat på en hoj för första gången. Kalassnyggt blev det - imorrn ska maskeringstejpen av så får jag se det riktiga resultatet.
Jippi för att våra kläder är klara! Eller ja, Gustafs mantel ska sys upp lite grann, så den kommer på posten, förmodligen på onsdag. Men ååh så fina kläderna blev, både hans och mina. Jippi för att jag snart får gå klädd i en så vacker klänning!
Jippi för att det finns fantastiska människor och vänner som hjälper en när man har det svårt!
Och jippi för att det strax bara är en vecka tills jag ska få gifta mig med min favvismänska!
Jippi för att jag hade en underbar dag igår och min älskade lagade så god mat till oss. Jippi för att vädret är så vackert och solen skiner på dagens brudpar!
Oh jag har saknat den här tråden.
Jippi för att jag och min man har det så bra, för att ekonomin verkar reda ut sig och för att jag har ett jobb på gång. Jippi för den goda maten jag lagade innan och för att jag är så härligt trött och ska gå och lägga mig nu! =)
Och så ska jag nog baka bröd imorrn. Varför gör man inte DET oftare, liksom?
Åh sushi! Yummy! Jag hoppas på att få jobb fortfortfort så att jag kan uppehålla min hobby med att sitta och äta gottit med pinnar. Inte ätit sen jag flyttade hit i mars =/