Fick min möhippa igår
Igår satt jag hårmodell i Uppsala helt ovetande på vilka som stod i hallen och väntade på mig. När jag väl var klar var jag beredd att cykla hem till sambon och visa mitt hår men NEJ där står tjejgänget med kameror och filmkameror och håller i en kasse med något som ser ut att vara fula stövlar. Jag blev inslängd i toaletten och fick byta om till kycklinggula shorts, en möntrad skjorta med axelvaddar stövlar och en gul solskärm. Jupp iktigt sexigt var det. Utanför byggnaden stod sambon med våran 2 månaders som jag fick ta med (ammar Elsa) vi åkte till Stenninge slott där jag fick pröva på glasblåsning och göra 2 glas (vilket inte var det lättaste) sedan picknickade vi och jag fick ett sminksätt och sminkade mig säkert mycekt vackert utan spegel den blåa färgen var mycket populär. Jag fick en mobilsmöre som jag skulle dekorera och 2 champangeglas som jag fick måla på till mig och sambon som vi ska skåla på bröllopsdagen. Vi fortsatte våran färd till Ulvakvarn där jag fick en helkroppsmassage och efter det fotografera till secret box det var rikigt fint vid vattnet och blommorna på ängen. Vi avslutade kvällen med grillning, melodifestivalen och självklart fick ag måla en fin tavla på sambon. Tack tjejer för en så rolig kväll och utstyrslarna jag fick ja på kvällen såg jag ut som askungen i klänning och tiara med spö.