Vad ska ni ha för transport?
Vad ska ni åka från kyrkan med?
Vi blev sviken av den som skulle köra oss i en fin gammal bil, så nu står man här 1 månad innan bröllopet, inga pengar som täcker några dyrare saker och man tappar orken.
Vad ska ni åka från kyrkan med?
Vi blev sviken av den som skulle köra oss i en fin gammal bil, så nu står man här 1 månad innan bröllopet, inga pengar som täcker några dyrare saker och man tappar orken.
Vad tråkigt att höra! Hoppas det löser sig för er! Vi ska åka Harley davidsson iaf.
Tack, vad häftigt, ska du ha bröllopsklänningen då? hur sitter du isåfall?
Finns det ingen i omgivningen som har en fin mopped/vespa? Kan ju vara lite roligt. Fin cyckel? Om det är lång kan ni ju luras lite...Cyckla iväg runt vägkrönet..Bli upplockade i bil..Körda till närheten av lokalen m cycklen därbak o cyckla fram :)
Strachick: Hur gör ni m hjämar o frisyrer? Jag har nämligen en jätte fina retro vespa som min bror o han blivande fru skulle vilja åka från kyrkan. Tror du man få tillåtelse synda lite o köra utan hjälm? Är bara små vägar o högst 50...
Oj vad jag stavade konstigt ;) Förlåt...
Skrattar, det lät ju skoj, ska ta till mig den iden, TACK
Jag har inte riktigt löst problemet med hur jag ska sitta men jag få väl helt enkelt "samla" ihop klänningen och hoppa upp!
Vi åker utan hjälm!
ingen aning faktiskt. Min kompis ska höra med sin ex om han kan köra oss i sin bil. Nån bil han hämtade i usa
Det hade jag också velat, men hela tiden tänkt att det går inte... Hade blivit så råa bilder om inte annat.
Men hur långt ska ni?
Vi kommer att låna en porse eller lambourghini av en väns vän.
Om det skiter sig så har vi backupplan med limmo
Vi kommer åka "runt hörnet" bara typ, kanske 200 meter el´ler nåt och sedan byter vi till flakmoppe som m2b kör och som vi kommer på till festlokalen...lite kul att åka iväg på hd och sen komma på en gammal flakmoppe...undrar om folk bli förvånade haha...
Men ni kan höra med någon bilklubb i närheten av er. Det finns folk med riktigt fina amerikanare som säkerligen kör er för en liten penning.
lycka till!
Men ni kan höra med någon bilklubb i närheten av er. Det finns folk med riktigt fina amerikanare som säkerligen kör er för en liten penning.
lycka till!
Haha jätte bra ju!
Vi ska ha en London taxi. Hyr den med chafför för 2000. på www.bfm.nu så finns det fullt med bilar som man kan hyra... Inte sjukt dyra i heller...
Vi ska åka i vår bil...Har inte lagt någon energi på att leta något annat. Annars hade jag gärna åkt häst och vagn men det passar inte riktigt till vår stil...
vi åker vit limo...hade kostat 2300 med ett företag men hittade ett som tog 1000/timme så då slog vi till, lite lyx
Usch hoppas det löser sig snart. Vi kommer åka i min brors Lexus. Billigt & bra :)
Kul!
Det är 1 km mellan kyrka och festlokal så vi kanske ska gå tillsammans med gästerna. Men jag vill åka rallybil. Få se vad min kompis kan hitta på!