5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
Åh vad kul Pumpkin
Min möhippa blir gissningvis antingen den 14/6 eller 28/6, eftersom övriga 2 helger i juni är både jag och alla "hippare" upptagna *S*
Åh vad kul Pumpkin
Min möhippa blir gissningvis antingen den 14/6 eller 28/6, eftersom övriga 2 helger i juni är både jag och alla "hippare" upptagna *S*
inplanerat hittils:
18 juni: hår och smink konsultation
2 juli: nagelförlängning, manikyr
5 juli: Bröllop!
10 juli: Bröllopsresa
Ska försöka vara klar med allt som går att göra i förväg före midsommar så det bara är att ta det lungt och vänta in den stora dagen sen
Fick äntligen hem vigselringen idag, den är såå fin
m2b ska till konditorn och prata tårtor i morgon
jag ska beställa maten i morgon.
Sen ska fessthäfte och vigselhäfte och gästbokssidor skrivas ut, och lite småsaker inhandlas, sen är vi klara
Vi håller fortfarande på och söker en kantor som kan spela efter noter med ljus och lykta...börjar kännas som att vi får ge upp och satsa på cd istället.....
Än så länge är jag lugn som en filbunke...men jag räknar med att i takt med att kyrkklockorna börjar slå på lördag så kommer jag att få fler och fler fjärilar.....
Provade klänningen igen idag, med underkjolen till, den är lite skrynklig min stackars klänning emn jag hoppas att de flesta vecken kommer att rätas ut när jag haft den på en stund Däremot kom jag fram till att det var tur att jag passade på att köpa hollywood tejp samtidigt som jag köpte free-bra:n för när jag fick hem klänningen i mars satt den som gjuten över bysten, men nu sitter den lite i lösaste laget så det blir till att tejpa fast den så att den inte ramlar ner *S*
Jag har köpt 2 tavlor emd filmcellscollage till min blivande. Han såg såna förra året på en mässa och pratade väldigt mycket om dom då så det borde bli en bra present tycker jag. Stora problemet är att få dom till hotellet utan att han ser dom för de är inte direkt miniatyrer *S*
Fröken förväntan skrev 2008-07-02 18:57:25 följande:
Fröken förväntan skrev 2008-07-02 20:05:52 följande:
Vaken: JA
Stressad: NEJ
Har varit kolugn hela tiden...men när kyrkklockorna börjar ringa i morgon lär mitt hjärta vara på väg ut från bröstkorgen....