Inlägg från: lotta070508 |Visa alla inlägg
  • lotta070508

5 JULI, nedräkning pågår för fullt!

Hej här är en till helstirrig brud nu på lördag. Det känns sjukt att säga att man ska gifta sig om 3 dagar när man började planera för ett år sen. Jag blir oxå helpirrig när jag tänker på att klockorna tystnar och marschen börjar...... Har precis gjort färdigt alla festhäftena och det känns sååååååå skönt och de blev mycket bra. Vad är det för Hollywood tejp ni har köpt? Var kan man köpa sådan? Kram på alla 5 juli brudar!!!!!

• lotta070508

Ja de säger det. Vi ska ha Mendelsohn som ingång och sen ska två tjejer sjunga solo på Du är allt och För att du finns med Sonja Aldén och som utgång ska solisterna sjunga All you need is love med beatles. Hoppas att det ska bli bra men det tror jag. Har jag helt fel eller är det inte så att du ska gifta dig där veckan efter Jen82? Börjar närma sig för dig oxå!! Lycka till!!!!

• lotta070508

Det var väl inte så farligt jag fick läsa flera gånger för att ens hitta det. Jag har oxå hittat ett stavfel så nu läser jag inte mer i det så hittar jag inte fler . Låter skönt med fotvård och annat.

Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!