Inlägg från: miapias |Visa alla inlägg
  • miapias

5 JULI, nedräkning pågår för fullt!

tjena en till 5 juli brud här..jag har drömt massor i natt om planering...

igår skickade jag iväg festprogramm +vigsel prog för kopiering...
    ska börja sortera i påsar vad som ska till dukning , till frisör osv...

Vad betalar ni till serverings personalen..de ska hjälpa till under em o kväll de är inte utbildade och är 16 och 18 år..barn och släkt till vissa av gästerna.

• miapias

mmn vi ska iaf ge dom ett presentkort på massage..o sen lite pengar...måste klura lite

• miapias

vi ska iväg o lyssna på våra solister +kantor om en timme...vi har shoppat 18 st chips påsar 175 g för 180 kr på Ö&B...nu ska jag ha tag på smarties eller nonstop till bra pris

• miapias

ska ni era mär nån morgongåva??

• miapias

jag har varit iväg o fått fotvård +manikyr...det blev så bra...festprogrammen +vigsel programmen är klara..det blev en miss bland presentationerna på en...
    det står såhär
    " 19. Margareth Burström: Kusin till brudens mor nr 3, arbetar på Brux, gift med nr 16 Gillar att resa. Dejt till nr 21."

• miapias

mika 080705 skrev 2008-07-03 07:50:58 följande:

hej på er tjejer :)vaknade 4 imorse.. med huvudet fullt av "såna där" tankar.. vädret är topp idag. hoppas det håller i sig :)nån mer som ska gifta sig kl 17.00? jag tycker de e skönt att vara "sista paret" för dagen. då kan man ju stanna å fotografera en del utanför kyrkan utan stress. tänkte åka iväg nu på morgonen å fixa körkortsbyte.. vad går man då? polisen?:)
    jag har för mig att körkort ordnar sig själv..så fort det ändras på skattemyndigheten så får du papper från vägverket..
  • miapias

jag är uppe i varv till tusen..o nu börjar det bli jätte blått på himlen..inte kul..hoppas det är ett tillfälligt väder..ska iväg o hämta tårta o nyckel till lokalen..snart

• miapias

vi ska iväg o duka lite..i lokalen..de absolut sista....ska vara hos frisören kl 10:00....har en hel del fjärlilar i magen....men vi hr sovit ganska gott....

ha det så bra alla andra

• miapias

ååh vilken dag...vill göra det igen....

Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!