Inlägg från: Goldensea |Visa alla inlägg
  • Goldensea

5 JULI, nedräkning pågår för fullt!

Ännu en 5 julibrud här.

24 juni - vigselsamtal
    25 juni - valslektion nr 2
    27 juni - hämta klänning & slinga håret+provuppsättning, även m2b ska klippas
    28 juni - till underklädesbutiken för att försöka få korsetten att sitta bra under klänningen + att färdigställa vigselprogram & festhäften

Hmm... någonstans mitt i det här ska jag lyckas hitta den perfekta morgongåvan samt beställa brudbukett. Är det bara jag som tycker att tiden helt plötsligt skenar iväg? För några månader sedan stod den ju helt stilla....

• Goldensea

niklasbivandefru.. Vi har betalt hela tårtan. Jag tror att hon ville att vi skulle betala handpenning men vi tycker att det är skönt att kunna bocka av kostnader i budgeten så vi valde att betala hela.

• Goldensea

Jag måste hålla med er, nu är det mycket! Tiden bara rusar fram... går så ofattbart snabbt. Det känns som att jag hamnat i fast forward och inte lyckas hitta hur man spelar upp livet i vanligt tempo, Nåja... tiden går snabbt när man har roligt brukar man ju säga så det kanske är så att jag egentligen tycker att alla de här sakerna som jag går och nojjar över är lige kul ändå... eller nåt

Imorse hittade jag min drömbukett... något sent då vi precis som er gifter oss på lördag. Hoppas att min tärna kan flirta med blomsteraffären så att jag kan få den.

Swordfish - Jag går till salong regelbundet och behöver nästan inte alls vara rädd om mina. (Jag har dock väldigt tåliga naglar) Dvs du ska ju inte stå och köra grovdisk utan handskar eller tvätta händerna i lacknafta eller dylikt, men det är inga problem att typ ha händerna i fickorna eller göra vanligare saker.

• Goldensea

Satt och möblerade om i rimmen om gästerna så att de kommer i ungefär samma ordning som bordsplaceringen.. då upptäcker vi att vi glömt ett par. Jag ryser vid blotta tanken på att vi inte skulle upptäckt det förrän på lördag när de skulle letat efter sina platser förgäves. Så igår blev det final version nummer 3 av bordsplaceringen. I övermorgon, ÖVERMORGON är det vår tur. Pirrigt!!!

• Goldensea

Hahaha, ja det är så jag ser det också. Det var en himla tur att vi upptäckte det nu. Jag tyckte att klockan var åtta nyss, vart tar tiden vägen? Sitter här och trycker ut vigselprogram och festprogram. Vad pysslar ni med då?

• Goldensea

Ja det är inte alltid så lätt att komma iväg tidigare ifrån jobbet. Jag har en tendens att hamna i "jag ska bara..." när jag tänkt gå hem tidigare så det blir alltid senare än vad man tänkt sig.

• Goldensea

Wow! Vilken fantastisk dag. Helt j*vla otrolig. Skriver om den vid annat tillfälle, är så trött nu.

Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!