Inlägg från: Helena Johansson |Visa alla inlägg
  • Helena Johansson

Key West någon?

Tänkte höra om någon varit i Key West (Florida) och kan rekomendera hotell, restauranger eller något annat? Jag har varit i Florida förut men inte i Key West så vi funderar på att åka dit några dagar för att bara njuta. Alla tips mottages tacksamt (även negativa grejer.. vi har ju inte bokat nåt än )

• Svar på tråden Key West någon?
  • Helena Johansson

Åhh tack! Vilka ställen rekomenderar ni istället? Behöver alla tips vi kan få

• Helena Johansson

Hum, detta blir svårt.. Vi kommer att tillbringa ett gäng dagar i Orlando (inte i stan utan nära Disney) och gå på några av parkerna (som jag älskar och ska nu övertyga mannen så att han tycker samma ) sedan vet vi inte riktigt.. Men min dröm är att simma med delfiner och har hört att man kan göra det nere vid Key West så vi måste ner åt det hållet iaf. Sen är det ju frågan om vi kanske inte bor längst ut men någonstans i närheten kanske?

• Helena Johansson

majbrud2008: Va kul, det är just Dolphins Plus som jag kollat på Då ska vi definitivt åka dit!

Bokade biljetterna till NY idag där vi tänkte börja ett par dagar innan vi drar ner till värmen, känns så bra men lite konstigt att boka i ett annat namn (är ju inte gift än och har således inte bytt efternamn än)

Stort tack för tipsen tjejer och kommer ni på mer är det bara att hojta till!

Svar på tråden Key West någon?