• sotj

Key West någon?

Vi har varit i Key West och jag tycker absolut att det är fint och så men inte riktigt värt hela resan ner... Det tar ju ändå ett bra tag om man ska köra hela vägen ut...

Vi bilade runt i Florida och ångrade nästan lite att vi åkte dit. Visst är det kul att ha varit där men det kändes lite som "turistfälla" tycker jag, dyrare priser...

Men det är ju en superfin plats där man verkligen kan ta det lugnt och bara njuta.
    Vi åkte på djuphavsfiske så det kan jag rekomendera!

• sotj

Vi hade hellre tagit lite fler dagar i Orlando där det finns massor att göra! Disney World, Sea World, Universal Studios, wet´n wild... men sen är vi oxå av den lekfullare typen

Vi tog Key West istället för Miami men hade nog hellre tillbringat tiden där...

Har ni varit i Florida har ni säkert varit på Cape Canaveral annars är ju det kul att ha sett...

• sotj

Åk ut och bilda er en egen uppfattning! Det är ju en väldigt mysig plats och man ska ju se det mesta här i livet så varför inte

Kan var en rätt trevlig bilfärd ner även om det är långt och bitvis rätt långtråkigt att köra men man kan ju ha rätt skoj ihop även i bilen

Svar på tråden Key West någon?