Pidis,
abslout får du det, alla är välkomna till kyrkan.
idag känns det verkligen att man lever, fick en super rolig möhippa i går, hade inte ens den minsta aningen om det. dem tog mig på jobbet och så fick jag ha på mig en super hems gammal bröllopsklänning med massa spets på.. vi gick igenom hela stan och runt på torget. gick bort till norre katts park och fick jätte goda baguetter där på en pick nick filt och en liten fasta champanj. sen åkte vi bort till slottsmöllan och sprang runt på fångarna på fortet , kommer inte riktigt i håg vad det hette men var som fångarna på fortet, skit kul. efter vi duschat och så åkte vi hem till min tärna och fick god mat igen, spelade kubb drack massa vin och cider, den fick jag ta massa kort med allt möjligt konstigt på mig... mat igen och ännu mer dricka och lite sing star, sen vid 24 gick några av oss in till mårtenson och partajade vidare, då hade jag dock fått på mig en finare klänning. men hade fortfarande en princesskrona och slöja. blev bjuden på drinkar och snapsar av några killar där haha. alltså en skitkul dag, skulle börjat jobba kl 11 i dag men kröp nästan dig vid 14 ...