Falkenberg / Halmstad brudar ny
Hellu!! Linus e sjuk å kräks så jag får ingenting gjort. Det börjar ju närma sig
Hellu!! Linus e sjuk å kräks så jag får ingenting gjort. Det börjar ju närma sig
Sädär ja!!! då ligger jag i kräksjukan och kan inte va med på min egen möhippa som skulle va imorgon!!!!! blääää! dom flyttade den till nästa helg istället så nu vet jag när det är i alla fall
Hoppas alla kan va med nu när datumen byts bara .
Nu ska jag dricka nyponsoppa å dra täcket över mig .
klockan 15.00 är det.
På tisdag ska vi träffa prästen för genomgång i kyrkan. jag ska övertala honom så att vi slipper säga andranamnen
jag har instt att det är ganska svårt att ha barn när man ska gifta sig var ska han va när vi dukar? var ska han va när vi gör oss i ordning på morgonen innan vigseln? vem ska ha honom under vigselns gång? Underbara Lotta är i alla fall guld värd som har honom efter vigseln och under festen !!! Tack!!
så himla spännande!! jag har en vecka kvar till mitt spektakel jag hade gärna velat komma till kyrkan å titta och memorera hur man gör. Man e ju så nyfiken ,men jag ska ha ha min möhippa på lördag å va kalasfull hoppas jag
Hur såg ringen ut då? skiljer den sig mycket ifrån vad du tänkt ifrån början.?
idag har vi varit i lokalen å kollat läget och allt ska nog funka som vi vill. måste eventuellt ta dit lite mybelysning.
Sen har jag varit å slingat mitt hår idag så jag e riktigt jävlans blond passar utmärkt med löshåret jag köpt.På måndag ska jag sätta i det tänkte jag så det e gjort
Pidis: Stort Grattis!!
Ida Halmstad skrev 2008-06-13 17:03:38 följande:
underbart!! jag längtar riktigt mycket nu!
hade ju möhippan igår å hade så sjukt kul!! först kom tjejerna hem till mig vid 10 å satte en öl i handen på mig. Vi gick bort till slottsmöllan och spelade laserdome. så jävla kul,men man va ju helt slut efteråt. Sen har man ju på sig en väst när man spelar som är ganska tung så jag har röda märken på axlarna nu
sen fick jag klä mig snyggt i min underbara vita klänning och alla andra hade på sig svarta klänningar. 8 glas skumpa senare åkte vi till stan å dom sa bara DRICK!! det kommer du behöva.
vi möter upp en kille som hette Eddie och jag fattade ingenting. då visade det sig att jag fick spela in en skiva!!! did I tell you med jerry williams fick jag spela in när alla sitter å glor å skrattar. jag va sååå nervös,jag har sån scenskräck och jag och mikrofoner gillar inte varandra. ja,ja! det va jättekul,men det låter verkligen förjävligt häll på att dö av en skrattattack när vi lyssnade på den.
sen gick vi hem till jossan å kollade på fotbollen och så hade dom beställt catering som va underbart gott. Tiden bara flög igen å när jag va i det stadiet där man e su full så man bara ligger på golvet å skrattar va det dax att gå in till stan . Då gick vi till bond å mötte upp killarna. Tinny va så full å dom hade tagit på honom en game over t shirt och förstora byxor som han tappade hela tiden när han dansade.
vi va så fulla å NTV va där och filmade oss hela tiden.
jag hade så jävla roligt!!
Å vad ni va fina!!
Jag tror jag va på Myrorna när din sambo hade svensexa. Stog provrummen vid stora spegeln å provade något å så inser jag att dom filmade honom så jag försökte gömma mig för att slippa komma med på film
Så ser du nån i bakgrunden på filmen med svart å grön barnvagn så e det jag
Är det ditt riktiga hår du har? jättefint va det!!
Tack!! idag e så jädrans stressigt!! tur att mina föräldrar tagit semester så man får lite barnvakt. Nu måste jag å hämta mina blommor
Ida Halmstad skrev 2008-06-19 08:46:32 följande:
fy fan vad bakis jag e !!! å så e jag FRU!!!!
Gårdagen va helt underbar å vädret va helt perfekt så vi kunde fota våra bilder i laxvik.
javisst
Nu har jag lagt in lite bilder
länka!!
så va det ja!! skitfina å bra att det änte är en hel häl så man får skoskav
Hello!
Tyvärr blev det att vi måste kolla på stenplattorna imorgon.Och på dan så kommer det hit nån som ska göra nåt med elmätaren .Så jag kan inte heller.
Då va man hemma ifrån bröllopsresan !! fy satan vad det ska va besvärligt att resa med barn lite sol har vi fått i alla fall fast den mesta tiden har vi jagat efter Linus som inte hade några planer på att stå stilla under hela veckan