Falkenberg / Halmstad brudar ny
nu har jag gått och förälskat mig i en ny ring
kolla in den här
www.jamesallen.com/products/item_353-2127.asp&b=317&c=133
nu har jag gått och förälskat mig i en ny ring
kolla in den här
www.jamesallen.com/products/item_353-2127.asp&b=317&c=133
inte ännu men jag får snart göra det. ev ska en kompis till erika frakta hem ringen från usa. men inget besked ännu.
var har du sett den ringen? kollade på deras sida men hittade ingen som liknade min.
Ida Halmstad skrev 2008-06-04 17:48:36 följande:
gör det gärna
Ida Halmstad skrev 2008-06-04 21:36:34 följande:
japp. sköna pengar till bröllopet
Ida Halmstad skrev 2008-06-04 21:37:01 följande:
du verkar ha skaffat dig ett extra jobb
man kanske kan få hyra dig för vårat bröllop
jag kan hjälpa till så mycket som det går. ska kolla med min sambo i fall det är ok att jag försvinner lite tidigare på midsommarafton. i så fall kan jag passa han
vi är ju lite i samma sits. kan ju hjälpa varandra
pidis- kom nu på att jag inte gett dig dina pengar för vårruset som aldrig blev av. förlåt. skicka dina konto uppgifter till mig igen så ska jag omgående skicka pengarna
jaha jag igen då.
Nu har min klänning kommit till affären. Den 3 sep så ska jag till nalmö och sy in den samt ta hem den.
Min ring är beställd och jag har det förhoppningsvis den 7 juli LÄNGTAR
pidis : grattis. skönt med heltidsanställning
ida : hur såg ringen ut? det är inte lätt. jag har nu betalat min ring. blev den andra modellen. ska bli så spännande. fick en bekräftelse på att dom tagit emot mina pengar. gjorde en överföring från min bank till deras.
erika : så nu är du ännu mera blond..... *fniss*
själv är jag ganska slut efter en dag på jobbet och sedan en tur till gekås. lillkillen hade feber när vi möttes upp på gekås. sambon och henry hade åkt dit men farmor. när vi sedan kom hem och bytte om på han för kvällen så kollade vi tempen. 39,6 grader. inte undra på att han var trött nu sover han gott i alla fall.