Falkenberg / Halmstad brudar ny
stort grattis
helenaoandreas skrev 2008-06-15 15:03:56 följande:
så nu var man gift..vilken underbar dag vi fick i går, allt flöt på super bra och alla var helt underbara.kyrkan var det värsta jag varit med om trodde jag skulle svimma , men innan jag visste ordet av det var det över.många hade sagt det till mig att njut av dagen den går så snabb men det trodde jag inte på men nu så här efteråt så gick dagen jätte snabbt, nästan för snabbt. vi fick jätte mycket fina saker och hade jätte bra toastmasters och tärna och bestman. jag kommer lägga in bilder på vår hemsida sen. ni som har det kvar, jag är avundsjuk för detta hade jag kunnat göra om hur många gånger som helst. vilken känsla. alla verkade ha jätte kul på festen och jätte god mat var det oxå.som sagt kan inte sätta ord på det allt var toppen.och kl 4,45 i morse fick jag en present till... en liten "brors" dotter.( min killkompis, är som syskon har växt upp till sammans plus att våra föräldrar är bästa vänner). hon skulle inte kommit förrän i morgon men det åkte hem lite tidigare i gårkväll eftersom hon fått lite ont..