Vad roligt.
Kul att det blev en lyckad hippa.
Ska bli så kul att få se er på fredag.
Jag och två tjej kompisar kommer till kyrkan och tittar.
fitforfight skrev 2008-06-15 19:00:14 följande:
underbart!! jag längtar riktigt mycket nu!hade ju möhippan igår å hade så sjukt kul!! först kom tjejerna hem till mig vid 10 å satte en öl i handen på mig. Vi gick bort till slottsmöllan och spelade laserdome. så jävla kul,men man va ju helt slut efteråt. Sen har man ju på sig en väst när man spelar som är ganska tung så jag har röda märken på axlarna nu sen fick jag klä mig snyggt i min underbara vita klänning och alla andra hade på sig svarta klänningar. 8 glas skumpa senare åkte vi till stan å dom sa bara DRICK!! det kommer du behö
va.vi möter upp en kille som hette Eddie och jag fattade ingenting. då visade det sig att jag fick spela in en skiva!!! did I tell you med jerry williams fick jag spela in när alla sitter å glor å skrattar. jag va sååå nervös,jag har sån scenskräck och jag och mikrofoner gillar inte varandra. ja,ja! det va jättekul,men det låter verkligen förjävligt häll på att dö av en skrattattack när vi lyssnade på den.sen gick vi hem till jossan å kollade på fotbollen och så hade dom beställt catering som va underbart gott. Tiden bara flög igen å när jag va i det stadiet där man e su full så man bara ligger på golvet å skrattar va det dax att gå in till stan . Då gick vi till bond å mötte upp killarna. Tinny va så full å dom hade tagit på honom en game over t shirt och förstora byxor som han tappade hela tiden när han
dansade.vi va så fulla å NTV va där och filmade oss hela tiden.jag hade så jävla roligt!!